Skogbjønn
Det kan da ikke være nødvendig å være så negativ som "Døfødt"? Jeg syntes det er meget positivt at det dukker opp flere golfbaner!
At du ikke "orker" å kjøre så langt inn i skauen er et meeeget dårlig argument. Du kan da ikke ha spilt mange baner i dette landet hvis du ikke orker å kjøre i over en halvtime??? Jeg vet ikke hvor du holder til, men husk at ikke alle bor der hvor DU bor. 25 minutter fra Sandvika til Holtsmark (som de selv skriver) er nesten det samme som til f.eks Tyrifjord. Det er gjort unna på et blunk.
Takk Gud, eller hvem du måtte tro på, for at det kommer flere golfbaner! Hva økonomi angår, får det bli opp til klubbene å ta hånd om.
Det var det jeg visste! Etter at baner som Hauger, Losby og Miklagard dukket opp kom folk til å bli så fordømte kresne. Det vi må tenke på at Norge er et lille-lilleputtland når det gjelder golf. Vi skal prise oss lykkelige hvis vi kan spille normal golf i mer enn 4 måneder i året. Får man et tilbud om flere baner så ta de imot med åpne armen, uansett kvalitet. De fleste her i landet har langt over 20 i hcp så det skulle ikke spille noen rolle allikevel.
Når det gjelder Holtsmark så koster det altså 1500,- i året å være medlem uten innmeldingsavgift. På deres hjemmesider står det følgende: "Det vil i første omgang ikke bli solgt noen aksjer og spilleretter men kun årsmedlemskap. " I FØRSTE OMGANG!!
Jeg tipper at det vil bli innført en andelsordning når 18-hullsbanen er oppe og går i 2005/2006. Frem til da vil det kun være en treningsbane og et treningsområde.
Jeg håper uansett Holtsmark blir en suksess. Banen ser ut til å bli meget spennende. Det "skjer noe" rundt hullene, i motsetning til mange av "skrytebanene" her i landet. Jeg kjører gledelig "langt inn i skauen" for å spille der.