Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfkøller i Usa

Ripcurl

over 19 år siden

Ripcurl

Jeg drar ti San Francisco i neste uke. Har da hørt at det er SÅ billig "over there" så jeg planerer å kjøpe meg litt utstyr. Har kikket litt på nett men ser ikke at det er SÅ billig... Noen som vet om butikker der? Tenkte også spille noen runder i området så hvis det er noen som vet om en bra bane der så si ifra.

H

over 19 år siden

H

www.tgw.com

Her er det mye billig og de sender til hotellet du bor på.
Det meste er MYE billigere enn her hjemme

ESRI

over 19 år siden

ESRI

Skal til San Diego neste uke selv. Har hørt med TGW, og de sender pakker hvorsomhelst bare det er en gateadresse. Sikkert greit å avklare med hotellet på forhånd. Er forøvrig interessert i golftips for San Diego-området, det være seg gode baner som ikke er for dyre, golfbutikker i byen mm.

San Diego tips....

over 19 år siden

San Diego tips....

Det er flere Golfsmith rundt San Diego (sjekk adressene på golfsmith.com). Dersom du lander i Los Angeles, er det en stor golfbutikk på venstre side av veien (du ser skiltet) på vei mot San Diego (Var det ca. 10 min etter flyplassen)? Husker ikke hva den heter...

Det er flusst av baner i området, og det er bare å plukke. Jeg tror ikke du blir misfornøyd med noen. sandiegogolf.com har oversikt over mange baner, men det lønner seg å bestille tid direkte på klubbene sine egne sider. The Vineyard, steele canyon m.fl. er bra baner - mn dersom det er varme dager er det bedre å velge baner ved kysten, som Torrey Pines. Dersom du får muligheten er det verdt prisen å ta en runde på Torrey Pines South Course, selv om det koster $135 ++++.

God tur!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her