Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Team Norway - Tutta

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Ift artikler i media om Aalbu og Tutta.

Hvilken nytte har egentlig Tutta av Team Norway?
Har hun ikke et veldig bra team rundt seg med ypperlige treningsmuligheter der borte i junaiten?

Tror de andre i teamet har god nytte både av samlinger og støtte, men Tutta virker jo å ha full kontroll på egen hånd?

snappy

over 19 år siden

snappy

Enig... Dessuten ser jeg for meg at hun drar med seg utrolig dårlig stemmning inn i laget dersom forholdet ikke er på topp mellom henne og Aalbu.

En sak har alltid to sider, noe ligger nok hos Aalbu også....

Tutta er den med mest erfaring sammen med Henrik, viktig at iallefall Henrik er med slik at andre medlemmer kan snakke, lære osv fra han.

Tutta vil nok kunne bidra noe, men forholdene og spille-egenskapene blant spillere i LPGA og PGA-Touren er svært ulike vil jeg tro. Hun vil nok bidra mer dersom andre unge lovende jenter blir inkludert i Team Norway.

birdi-birdi

over 19 år siden

birdi-birdi

Det er jo ikke bare snakk om treningsforhold og samlinger men også en god slump penger... Tror ikke hun har de sponsorinntektene hun engang hadde, og penger fra Team Norway kommer nok svært godt med.

Markus

over 19 år siden

Markus

Hvis Henrik ramler uta av PGA-touren blir Tutta eneste stjerne som kan være med på å skaffe litt sponsorkroner i team-Norway.
Når eneste "nytten" Suzann så langt har hatt av å menge seg med suppa er at hun har mistet caddien sin forstår jeg godt at hun ikke er den som jobber hardest for å holde teamet samlet.
Så vidt jeg kan se er det bare Bjørnstad og Aalbu som liker hverandre, så det beste hadde vært om Henrik hadde ansatt Jan Erik som hushjelp og vi hadde fått inne en ny person som kunne motivere spillerne i team Norway.

VG

over 19 år siden

VG

Enig med Markus. Hvis Aalbu tror han er viktigere enn at Norges suverent største internasjonale golfstjerne er med i Team Norway, er det mye bedre at han finner seg noe annet å gjøre! (Igjen!)

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Tutta ut om noen må ut!
Hun er individualist og sier jo selv at hun kanskje ikke trenger Team Norway.
At Team Norway trenger henne er noe annet.
Uansett har det skjedd så mye positivt i det siste at det ikke er klokt å foreta noen ledergrep nå. Det tror jeg NGF er helt klare og tydelige på.

Tuttafan

over 19 år siden

Tuttafan

Team Norway trenger alle Norges ledende golfspillere med på laget. og særlig Tutta som tross alt er den som har oppnådd best resultater av samtlige. Dersom Aalbu ikke klarer jobben som teamleder og teambygger for hele teamet er det sevfølgelig han som misslykkes og må gå!

JOnny

over 19 år siden

JOnny

Allbu varsler i dag at han skal sette seg ned med Susann å rydde opp etter caddysaken ! Hallo, skjedde ikke dette i januar a ???

Han sendte også i dag en SMS !! til Susann under en major, (hvorfor er han ikke der forresten??) , der han avkrefter at hun skal sparkes ut av team norway. Synes å huske at det var noen misforståelser med SMS i januar under caddysaken også. Klarer ikke mannen å ringe som vanlige folk og slå av en prat ? han prater da mye ellers......

Her er det mange som vet mye

over 19 år siden

Her er det mange som vet mye

Hvordan er det mulig AT SÅ MANGE vet så mye om det som har skjedd og skjer i denne saken. Som vanlig i en slik sak er et minst 2 sider, og pressen ønsker selvfølgelig å skape mest mulig støy ut av dette. Minner om at det er 27 juli og midt i den værste agurktiden !!! La partene jobbe seg frem til en løsning i fred så er jeg overbevist om at dette ordner seg.

VG

over 19 år siden

VG

Hvorfor i alle verden sørger ikke en mann som skal være profesjonell på å håndtere media for å få lese korrektur på et intervju? Særlig i agurktiden! Da hadde NGF sluppet å sende ut en pinlig pressemelding om at han MENER seg feilsitert.

JOnny

over 19 år siden

JOnny

selv for innbitte Allbu fans må det vel være opplagt at han ikke klarte å rydde opp i caddysaken han selv hadde skapt, og har latt denne værkebyllen utvikle seg i 6 mnd opg nå truer den Team Norway konseptet ?

Caddie søker jobb

over 19 år siden

Caddie søker jobb

Er glad jeg ikke er caddien til Bjørnstad om dagen. Ikke mye penger å hente der nå lenger. 3dje sist i øyebikket. Blir det årsværste tro ???

birdi-birdi

over 19 år siden

birdi-birdi

Nå har det gått godt og vel 6 måneder siden denne saken var oppe, og det er kanskje på tide å glemme og tilgi... Livet blir fryktelig tungt dersom man skal gå å bære nag. Nei, slutt å sutre og ta deg sammen! "either you're in or your out"

Joe

over 19 år siden

Joe

Enig med birdi-birde... Hvorfor rippe opp i en kjedelig sak? Det er vel liten tvil om at saken ikke er spesielt bra håndtert fra Aalbus side, men når det er sagt så bør vel Tutta glemme det hele. Det er tross alt et halvt år siden. Eneste grunnen hun har til å rippe opp i dette igjen må være, sånn jeg ser det, at hun ØNSKER seg ut av Team Norway.

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Skyld nå ikke på Aalbu for at MF gjerne ville spille for en person på pga heller enn lpga; mer potensiale for inntekter!

At HB og Tutta ikke klarer å løse saken på en spesielt smidig måte, er nå så, dette er ikke barneskole med Aalbu som klasseforstander, de er voksne mennesker.

Joe

over 19 år siden

Joe

Beklager hvis jeg ikke var helt nøyaktig i formuleringen; JEG skylder IKKE på Aalbu, men Tutta gjør tydeligvis det (dersom gårsdagens oppslag er korrekt). Og dersom Tutta mener at skyld ligger hos Aalbu får han automatisk en rolle som han burde avklart da saken var oppe. Helt enig i at dette er en sak mellom Henrik og Susann.

Må bare le

over 19 år siden

Må bare le

Først durer NGF inn og skal ha litt av suksess-kaka til Suzann.
Så smeller de til med å skal gi henne sparken.
ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha
Som hun skriver selv i bloggen sin: Det er som å være med i The Apprentice.

bobbysocks

over 19 år siden

bobbysocks

VG journalist Trygve Sundbø er grunnen til at caddysaken og forholdet mellom Aalbu/Pettersen har fått unormalt mye oppmerksomhet. Mannen er bare ute etter negative overskrifter. 2006 har vært tidenes år for Norsk Golf, men VG's mest erfarne golfjournalist har kun fokusert på utenomsportslige ting og blåst disse opp for å lage skandaler.

Hvem skal ut ?

over 19 år siden

Hvem skal ut ?

Om noen skal forlate sin jobb eller et lag så må det være Trygve Sundbø i VG. Makan til dårlig journalistikk skal man lete lenge etter selv i dise sommertider. At han omtales som landets mest erfarne golfjournalist sier mere om kvaliteten på disse enn om Trygve Sundbø. Dessuten sier det endel om avisen han representer også....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her