Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

nye driver vs gamle

seb

over 19 år siden

seb

er der noen av dere som har prøvd mange av årets modeller kontra de som kom før dette .

ser at de fleste merkene har en ny forbedret driver . men er de så mye bedre en den forrige modellen .

ble litt skremt på veine av lommeboka mi da jeg prøvde Ping G5 . den rett å slett knuste bang driveren min . skal teste tm R7 driver snart og hadde vært hyggelig hvis noen hadde lit erfaring å dele med den nye kontra den gamle modellen .

ps Ping G5 vs Bang OL + 20 meter til G5 i snitt ( sånn ca ) .

Torturisten

over 19 år siden

Torturisten

Løp å kjøp....... PING G5.

Ole Berit

over 19 år siden

Ole Berit

Titleist 905R er den driveren som har kommet best ut i tester iår. Hvertfall for lavhcp'ere. Men smaken er som baken... Det beste er å få testet ut flere, og rett og slett se hvilken som passer deg best.

Skal også sies at de fleste store merkene gjør kun små justeringer fra år til år (som de gjerne kaller revolusjonerende gjennombrudd). Det kan derfor være lurt å hoppe over en modell eller to før du kjøper ny. Men er din gamle 2-3 år, kan det fort ha skjedd nok til å forsvare et kjøp. Det sier hvertfall min pro.... hehe :)

Eagel

over 19 år siden

Eagel

Hadde samme erfaring med Cleveland sin HiBore. Den er nå på plass i baggen og gjør jobben veldig bra. 2 siste rundene på 37 Poeng og årets første Eagel er i boks. Gleder meg alt til neste runde

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her