Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bølle-golfere

Satna

over 19 år siden

Satna

Jeg vil ta til orde for alle de som plages av bøllegolfere. Du vet de som skravler i vei når folk skal slå, er veldig høyrøstet nær utslagssteder og greener.
Og skulle du være så dum å gi dem en kommentar kan du være sikker på at du får beskjed om å klappe igjen + en liten trussel på kjøpet.
Andre som roper gjennkjendene til folk på nabo fairwayen er også plagsomt, særlig hvis det kommer akkurat da du skal slå og plauselig hører en dust som skriker "halla" til noen 50 meter unna.
Så altså, vis respekt og hensyn til andre spillere.

Ja men

over 19 år siden

Ja men

Enig i det du skriver, men det som er enda værre er de som blir helt hysteriske for den minste lyd eller bevegelse, og derved gjør alle i ballen stressa!

Satna

over 19 år siden

Satna

Klart noe småtteri må man tåle, det er værstingene jeg snakker om. Opplevde i dag at de ( sto rett bak meg) i min flight begynte å snakke da jeg var i baksvingen.
Gikk jo greit, jeg slo inn på greenen, og de sa unnskyld etterpå, men jeg må jo innrømme at jeg hade nok blitt irritert hadde ballen gått i skogen. Likevel mener jeg ikke disse som værstinger.
Det var bare ubetenksomt der og da, bøllene er værre de bryr seg ikke om andre i det hele tatt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her