Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Marius Thorp

asDF

over 19 år siden

asDF

Noen som vet hvilke køller marius spiller med?

Driver?
Jern?
Wedger?
Fairwaywood?
Putter?

Picard

over 19 år siden

Picard

Driver og wooder er hvertfall Titleist. Tror også resten av baggen er titleist.

Zinho

over 19 år siden

Zinho

Driver, Rescue, 2-pw, putter, 52 og 56 grader og putter. Tror jeg. Titleist. Mer spent på hva som er i hodet hans enn det jeg er på hva han har i baggen. ;) Han må være blant de aller aller beste hodene i norsk toppidrett, sammen med Aamodt.

Stian

over 19 år siden

Stian

Er det noen grunn til å hevde at han er mentalt sterkest av samtlige norkse toppidrettsutøvere?
Sier ikke at han ikke er det, men hørtes litt ut som en påstand påvirket av hvem man liker.

Mange andre idrettsutøvere som er veldig fokuserte med det de driver med. En annen man kan nevne i disse dager er Tor Hushovd (tror ikke han har så mye annet enn sykling i hodet sitt).

Bedreviter

over 19 år siden

Bedreviter

Driver titleist 905 r med fujikura skaft stiff
3 woods titleist
rescue taylor made
3- p titleist blades stiff
52 og 56 titleist wedger
scoty cameron putter

Zinho

over 19 år siden

Zinho

Er ikke overbevist over hodet til Hushovd. Han skylder jo på opptrekk og andre faktorer og presterer "middelmådig" i forhold til ambisjonene. Men ståpå vilje har han, det skal han ha. Sykling er ikke til å sammenlikne når det gjelder små marginer som her også er det lagidrett, så kan vel ikke sammenlikne sånn sett.

Enig med zinho

over 19 år siden

Enig med zinho

Hushovd er en fabelaktig idrettutøver, men han skylde rfor mye på faktorer han ikke kan gjøre noe mer. Se på floyd landis og hva han gjorde i går, for ikke å nevne rasmussen...

Zinho

over 19 år siden

Zinho

Ingen kan si noe annet enn at Hushovd er en glimrende utøver. Helt enig. Ikke misforstå, men vet ikke om det krever den samme psyken. Annet enn viljen til å ta ut sitt beste fysisk.

FJosok

over 19 år siden

FJosok

Hushovd er sikkert helt rå, men når han skylder på alle andre enn seg selv hver gang det går dårlig så mister jeg litt respekten.

ØB

over 19 år siden

ØB

Må si meg enig med FJosok der. Sikkert en hyggelig kar, men det er litt for mye syting!

Stian

over 19 år siden

Stian

Dere kom hvert fall frem til poenget mitt. Det er mer om man liker personen eller ei som styrer hvor god man tror personen er (i denne diskusjonen psyken).
Er helt enig at Hushovd kan være litt ufordragelig av og til (synes også at Thorp kan være litt arrogant av og til, men det er mulig det kreves på et så høyt nivå. Men det er en annen diskusjon).

Til slutt skal det sies at jeg håper inderlig at Thorp gjør det strålende i helgen. Følger med på leaderboardet hele tiden :)
Hadde vært gøy om han fikk litt TV tid også.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her