Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfing - Karlstad/Ørebro

Sulle

over 19 år siden

Sulle

Noen anbefalinger av hvilke baner jeg bør (og kanskje ikke bør) spille i området Karlstad - Ørebro ?

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Tja, de du trygt kan spille er Hammarø, Karlstad og Kristinehamn, topp kvalitet og utfordrende de ganger jeg har vært der.

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

jeg og min familie skal bortover å spille billerud, hammarö, karlstad og forshaga neste uke. har spilt karlstad og forshaga før, utrolig fine baner. karlstad har 3 9hulls baner, som dem bytter på hva som skal være 18 hull. på denne måten oppretholder dem standaren og er fin sesongen gjennom. (noe å tenke på for norsdke baner som tenker stort). ellers har du jo også sunne, kil og arvika i området som er helt ok baner. bor du i karlstad så har du jo 8 baner (husker ikke nøyaktig) i en radius av 10-60 min med bil.og de fleste store hotellene der tilbyr golfpakker. god tur

Yes!

over 19 år siden

Yes!

Spilte Ørebro GK i fjord, det er en sinnsykt bra bane med topp kvalitet. Er ranket topp 10 i Sverige. Jack Niclaus har spilt der, og brukte forøvrig 7 slag på hul 1:) Anbefaler også 9 hulls banen der

Lykke til

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her