Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

UPC - Viasat Sport

Even

over 21 år siden

Even

Nå skal UPC gjøre som Telenor: velge kanaler til grunnpakken.

STEM PÅ VIASAT SPORT !

Spre dette alle dine golfvenner !

Dag

over 21 år siden

Dag

Jeg vil gjerne stemme, men vet ikke om jeg kan?

På hjemmesidene til UPC står det at de som vil stemme skal oppgi et nummer de har fått i et brev fra UPC.
Jeg bor i en bygård i Oslo og har ikke fått et slikt brev.

Har du fått et slikt brev Even?

Gunnar

over 21 år siden

Gunnar

Virker som det bare er kundene som mottar analoge signaler dette gjelder. Det kan se slik ut utfra hvordan de har presentert det på nettet hvertfall.

Eller er jeg helt på jordet?

Golfentusiast

over 21 år siden

Golfentusiast

Jeg har digitalpakke og har fått skrivet om muligheten til å delta i valget av Grunnpakken.

Even

over 21 år siden

Even

Har sjekket: det er "alle" som får muligheten til å stemme. Men man må vel regne med at posten ikke klarer å levere alle til samme dag.

Jeg bor i et borrettslag, og det spørs vel om alle navnene er riktig også da det er veldig mye inn og utflytting. Ergo er det vel enkelte som IKKE får.

Dersom du ikke har fått i løpet av uka kan du vel prøve å sende en mail til abonnentvalg@upc.no

Even

over 21 år siden

Even

Gunnar:

Det jeg har hørt er at UPC skal få en lik pakke for hele norge.

Dag

over 21 år siden

Dag

Her er svaret på forespørsel til UPC:

Hei, Dag!
Viser til telefonsamtale tidliger i dag, og har funnet ut følgende:
Det er huseier som er ansvarlig for kanalvalget, og ut i fra det du
fortalte meg har denne en stemme.
Foreslår at du kontakter huseier, og at dere finner en løsning på dette
intern.

Med vennlig hilsen
Karin Dokken
For UPC

Jeg har altså ingen personlig stemme. Mulig at alle borettslag også bare har en stemme hver...

Jeg har forresten også hørt rykter om at pakken som UPC skal tilby ( blir rimeligere enn at det stemmes inn andre pakke-samensetninger)
inneholder Viasat Sport, og at Eurosport skal ut.

Dag

over 21 år siden

Dag

Sorry Even, fikk ikke med meg det du skrev om borettslag..

Tror altså at folk kan slå seg til ro, at det blir nok Viasat sport 1 mars.

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Hvis de bare gir borettslaget og ikke beboerne en stemme så jukser de. Alle som kan lese kringkastingsloven med forskrifter vet at det er abonnentene som skal stemme og hvis de omgår dette ved å sende et skjema til hvert borettslag så er det på tvers av intensjonene bak loven. Sitter selv i styret i et borettslag og skal kline til hvis de forsøker på seg en slik frekkas....

Det blir et meningsløst valg dersom Per Pettersen i enebolig skal ha like mye å si som et borettslag med f.eks. 250 boenheter. Det dette viser er at UPC ikke kjører et reellt valg. Den feridgsydde pakken er et tegn på akkurat det samme. Det er kanalene de har på "tilbud" og istedet for å telle stemmer på enkelt kanaler spekulerer de på "ferdig pakke". Den eneste grunnen til at de gjør dette er for å kunne skru opp prisen. Jeg garanterer at ingen får et billigere tilbud etter valget.....

Even

over 21 år siden

Even

Smilende Sam:

For det første, UPC trenger ikke å sende ut til alle abonnenter, kun et representativt utvalg. OG et borettslag på 250 har 250 stemmer. Hver enkelt har en stemme.

Dag:

Hvis huseier betaler for et abonnement selvom det faktisk er flere leiligheter har tv, eller at huseier betaler for for eksempel 3 leiligheter vil huseier ha 3 stemmer, grunn til dette er vel at alle står i huseierens navn, dette sier ihvertfall min kilde.

Uansett var poenget: vi som kan stemme; stem på ViaSat Sport !!!!

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Even... jeg synes du skal lese kringkastingsloven før du er for skråsikker og les gjerne for. UPC har i årevis gjort det de kaller representative markedsundersøkelser (pussig nok uten at tilbudet har endret seg....). Forskriften til kringkastingsloven sier:

"Kabeleier skal undersøke hvilke kringkastingssendinger abonnentene ønsker formidlet i kabelnettet, og plikter å gjennomføre abonnentenes valg av sendinger i samsvar med deres prioriteringer. "

Det står "abonnentene" ikke "noen abonnenter".......

Even

over 21 år siden

Even

Uansett: uaktuell problemstilling, da det er ALLE kunder som skal være med å velge.

Fra UPC's sider: "Vi inviterer nå alle våre kunder til å være med og bestemme hvilke TV-kanaler som skal inngå i den nye Grunnpakken fra 1. mars 2004".

Igjen: STEM PÅ VIASAT SPORT !!

Per Kristian

over 21 år siden

Per Kristian

Uansett ligger Viasat Sport i "ferdigpakken", så hvis det ikke er andre kanaler man også vil ha er det jo bare å stemme den.

Viasatsport abbonent !

over 21 år siden

Viasatsport abbonent !

1 : Alle, både digitale, analoge, enkeltkunder & kunder med borettslagstilknytning har en stemme hver!
MAO : Bor det 400 i ett borettslag har brl400 stemmer !!!

2 : Jeg kommer aldri til å bosette meg i ett borettslag.....
.....grunnet slike personer som bla kaller seg Smilende Sam. Les innleggene til denne manne og skjønn følgende : Han sitter i styret i et stortborettslag i Oslo !!!! Noe må du vel bruke tiden din på, og forresten: kos deg heller på styremøter !! Da slipper jeg å møte deg på golfbanen !

NOK ET SAKLIG INNLEGG !!

GODT VALG !

Smilende Sam

over 21 år siden

Smilende Sam

Noe uklart for meg hva galt jeg har gjort denne ViaSat abonnenten...men med usaklige personer gidder jeg ikke å krangle

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her