Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

the Open - Marius Thorp

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Marius Thorp har nå fått teetime med Ted Purdy og Matthew Goggin fra USA:
http://www.opengolf.com/news/tee_times_official.sps

ingen av de han eller storebror ønsket seg...
Bra spillere for ham?

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Samma hvem han spiller med, han tar hjem mugga uansett!

Om jeg hadde fått solstikk sa du? Ja!

Men jeg er optimist og tror han klarer cutten. Og ballen er rund, og stafett er stafett, så jeg tror det blir bra jeg.

Ted Purdy er en hyggelig kar

over 19 år siden

Ted Purdy er en hyggelig kar

Tror det blir bra for Marius å gå sammen med han

open

over 19 år siden

open

er vel samme hvem han går med de første dagene. han går vel med woods og co de siste :)

duckhook

over 19 år siden

duckhook

tror lille thorp bryr seg svært lite om hvem han spiller med...

når man står på nærspillsområdet og chipper med bernard langer, og spiser middag med resten av gutta i players lounge tror jeg han får sin dose av store spillere..

kjenner jeg kar godt, går han bare rundt og gliser og gleder seg til å gå for seieren... selvom seieren i seg selv bare er å få starte. men det er bare å gi gass og gjøre som du alltid gjør marius, så har jeg stor tror på at du gjør en bra figur!

lykke til

Zinho

over 19 år siden

Zinho

Vil bare ønske han lykke til! Sikker på han vil prestere!

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

Bærum GK skal ha the Open vake med indrefilet til 90 spenn i helgen. Tror kanskje jeg må ta meg en tur...

high roller

over 19 år siden

high roller

mye fine odds på de forskjellige betting-sidene. Øyner mulighetene for å tjene noen kroner på thorp'ern

Niblick

over 19 år siden

Niblick

I hope there is someone good on his bag that understands Links golf otherwise he will struggle. If he has an intelligent caddie that gets him to hith the ball low and slow he will do well.

From what I have been told the fairways are very, very hard this year because of the heatwave in the UK at the moment. This means using long irons for placement on what are normally driver holes.

If the heat continues the Greenkeeper has said they will have to water the greens and this will slow up the greens and also make them softer than what is normal on a links course.

The course is not that long for a major so look out for a shotmaker to win the course not a ling hitter....someone like Furyk?

I am going to get a bet on that Thorp makes the cut, if he does then anything could happen as he gets to know the course...

Good luck!!

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Brian,
Etter det jeg har lest er det broren til Marius som skal være caddy.

grønnmann

over 19 år siden

grønnmann

stemmer at det er broren som skal gå caddie, dette etter sterkt ønske fra sjefen sjølv.. er vel sikkert viktig å ha en man kan snakke litt skit med under runden, så ikke golfen går helt i hodet på en...

sjekk forøvrig ut dagboken til marius på bærum golfklubb sine hjemme sider www.bmgk.no

tror han koser seg sammen med de store gutta om dagen..

Riley

over 19 år siden

Riley

Kan noen vise meg til en side hvor jeg kan plassere en bet på om marius thorp klarer cuten? Finner Thorp på flere betsider, men ingen hvor jeg kan vedde på om han klarer cuten.

På forhånd tack :)

Niblick

over 19 år siden

Niblick

You can't put a bet on Thorp to make the cut on the internet, you have to have someone in the betting shop to do it for you. I have a friend in Scotland doing it for me.

Riley

over 19 år siden

Riley

Ah, okei. Takk uansett.

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

skal vi da gjette en plassering folkens, før sendingen starter? thorp virker da veldig selvsikker på seg selv. jeg vil nok tro at han klarer cuten, men havner midt på treet etter endt turnering. og spille om seieren er å ta i litt.

naw

over 19 år siden

naw

Prøv å tenk dere om før dere sammenlikner denne 18åringen med tiger woods.. Er alltid sånn med nye 'gode' golfspillere fra Norge, og vi vet alle hvordan det 90% of tilfellende ender opp.

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

seff. har ikke sammenlignet han med tiger woods eller philis, men at han klarer cuten har jeg stor tru på. som sagt han kommer ikke til å kjempe i toppen

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Riley, send en mail til Jan Svenden hos Nordicbet.com. De har imøtekommet slike forespørsler mange ganger tidligere.

yes!

over 19 år siden

yes!

200 i odds på plassering 1-5, det frister med en liten 500 lapp...
Dette er forresten på Unibet, vet ikke hva andre sider har i odds.
"Den som intet våger, intet vinner"

naw

over 19 år siden

naw

200-1 på at han klarer cuten?? eller vinner hele greia?

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Hos Betfair.com kan man spille på Thorp som vinner av hele turneringen, til 1000 i odds:-)

Selv spilte jeg på Henrik Stenson til 130 ganger pengene, da jeg mener det er solid overodds for en så god spiller.

yes!

over 19 år siden

yes!

Hos Unibet var det 1000 i odds på seier, og 200 i odds på topp 5 plassering:)

Riley

over 19 år siden

Riley

Æsj, rakk ikke å sette noe på ham før jeg kom hjem fra jobb. Jaja. Men huhei som han spiller! :)

Niblick

over 19 år siden

Niblick

I know a couple of people that got 12-1 on him making the cut...one of them put 2000 NOK on him....

Tjalle

over 19 år siden

Tjalle

Satte 25 kroner på at skal slå Slattery i dag :)

Riley

over 19 år siden

Riley

Argh, synd jeg var på jobb så jeg ikke fikk beskjeden om Unibet før det var for sent.. Skulle sette en tusenlapp på det.. Hadde ikke skadet med ekstra feriepenger!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her