Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hva er Støtende

10hcp

over 19 år siden

10hcp

Jeg finner meg selv sitte å lese debattene i dette forum(vet ikke hvorfor)
Jeg synes det til tider er usmakelige kommentare om folk med navn eller Nick som andre kjenner.
Det er greit å henge ut baner for dårlige forhold (vi betaler jo for å spille disse)
MEN Å SKRIVE AT VEDKOMMENDE HAR JUKSET TIL SEG HANDICAP, SPILLER DRIT DÅRLIG ER Å GÅ OVER STREKEN.
er ikke noe moralens vokter men syntes at det trengtes å si i fra:
Mvh
en som liker golf

Lake Placid

over 19 år siden

Lake Placid

Nå vet ikke jeg hvilke tråder du sikter til når det gjelder juksing til hcp - jeg leser ikke alle trådene, men jeg mener man skal være forsiktig med slike påstander uansett (selvom jeg vet om altfor mange som har jukset seg til et hcp som passer pent inn for å komme med på turneringene de har lyst til å spille).

Når det gjelder å "drite" ut noen som har spilt dårlig - så er det vel ingen forskjell - i prinsippet - om jeg mener at f.eks. Tora Andrea Flosdottir spiller ræva kontra en golfspiller som jeg mener spiller ræva. I golf er til og med tallenes tale rimelig greie - ikke like enkelt som i fotball - men Tora må leve med det uansett.......

Skjønner at det er forskjell på de som tjener sitt levebrød på sporten sin og de som har det som hobby - - men prinsippielt (riktig skrevet?) så mener jeg det ikke er noe forskjell.

Moralens voktere er jeg STERK motstander av - selv i det beskyttede landet vi bor i!

Have a nice one!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her