Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Callaway X Fairwaywood

pål

over 19 år siden

pål

Noen som vet om noen proshopper/butikker som selger Callaway X fairwaywoodene i Bærum?

Dude

over 19 år siden

Dude

Prøv på Ballerud, de har ihvertfall mye Callaway der.

hey

over 19 år siden

hey

På XXL i Sandvika..

øj

over 19 år siden

øj

hvem kjøper køller på en sportsbutikk? Erfaringsmessing så kan de ingenting på slike butikker, de er kun ute etter og selge deg det dyreste for og tjene penger. Legg merke til at det kan være flere prislapper på samme produktet. har sett og opplevd flere eksempler på at de ikke selger ting de ikke vet noe om eller så er varene ute av produksjon for lengst og selger til full pris. At Super-G, XXL og de andre butikkene ahr delt merkevarene mellom seg for ikke gå hverandre i næringen er også kommet frem slik at de tjener mer penger.

XXl, Super-G (G-sport), Intersport, Anton Sport, Sportshuset måtte brenne i hellvette.

Fagbutikker lenge leve

ØJ!

over 19 år siden

ØJ!

Du vet ikke hva du snakker om..

lololol

over 19 år siden

lololol

Noen som vet CA. hva den koster i en proshop?

ja

over 19 år siden

ja

1900 - 2000kr

øj

over 19 år siden

øj

ØJ!
Kansje du skal undersøke litt nærmere hva som de forskjellige lugubre sjappene forhandler, ja de deler makedet mellom seg.

øj

over 19 år siden

øj

eller er du kansje en av disse ufaglærte so jobber i en slik butikk?

pål

over 19 år siden

pål

Hvordan er det Fujikura skaftet som følger med? Bør jeg bytte det ut med et bedre?

Pawl

ØJ!

over 19 år siden

ØJ!

Ja, jeg er en "ufaglært" som jobber i en sånn en butikk.. Har jo bare 1,8 i hcp, så jeg vet ikke hva jeg snakker om når jeg står og veileder og selger golfutstyr.

Men du har sikkert rett! Handl på ebay eller i utlandet.. MYE billigere der.. Hvis du ikke har fattet noe øj, så handler faktisk folk der det er billigst og mest tilgjengelig. Mange av disse sportsforretningene, uten å nevne navn, er veldig tilgjengelig for mange, og mange driver med grundig opplæring av sine ansatte for å drepe den myten om at det finnes ufaglærte selgere.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her