Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ecco golfsko

water

over 19 år siden

water

Hei,

Noen som kan hjelpe meg med en adresse der jeg kan få kjøpt Ecco golfsko? Mener at Ecco har best brukervennlighet, men at de ikke alltid ser best ut.

Snabeltann

over 19 år siden

Snabeltann

best brukervennlighet?
den må du forklare.....

mine sko(footjoy) går rett på foten uten at jeg må restarte foten først. veldig brukervennlig......

hihi

Truls

over 19 år siden

Truls

Ikke alle sko passer like bra på alle føtter, så det er fordel å prøve flere par før man kjøper. Selv kjøpte jeg de beste Ecco-skoene i fjor, men slet veldig med gnagesår den første tiden. I tillegg er de også for smale foran slik at lilletærne blir såre hvis jeg går mer en 18 hull. Det heller mot nye sko og jeg tviler på at det blir Ecco neste gang. Når det er sagt ER Ecco generelt meget gode sko å gå i. De passet bare ikke mine føtter.

Forresten så forhandler de alle fleste proshop'er Ecco.

Bjørn Erik

over 19 år siden

Bjørn Erik

Hei. Jeg har hatt tre par med Ecco-golfsko, og har svært fornøyd med dem. jeg hadde gnagsår etter de første to til tre rundene, men etter en tur i dusjen med dem, så sitter de perfekt. Er derfor ekstremt fornøyd med Ecco. Jeg har kjøpt mine i Bogstadveien på Ecco, og et par i København.

@lle Fugler

over 19 år siden

@lle Fugler

Jeg har kjøpt Ecco i proshopen, har ikke fått gnagsår av de! Er nok de beste jeg har hatt så langt i min 11 års karriere..hehe... De var gode å gå med fra dag 1! Myke og gode.... kan anbefales

97

over 19 år siden

97

Brukte kun Eccosko helt til jeg fikk testa Oakley-sko. Helt klart de beste skoa jeg har hatt på beina. Handla fra www.grapevinehill.com .

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her