Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Driver 500 cc +

Driver 500 cc +

over 19 år siden

Driver 500 cc +

Noen som vet hvor jeg kan finne drivere som er over 500 cc???

Skrens Petrus

over 19 år siden

Skrens Petrus

Er det noen som lager slike drivere da? Jeg tror maks lovlige er 460cc. Vil ihvertfall ikke være lov å spille med i noen turneringer.

Jameson

over 19 år siden

Jameson

Det er mange som lager slike drivere, selv om det ikke er tillatt som Skrens Petrus korrekt skriver.

Enkleste stedet å få tak i en er nok på eBay. Søk på f.eks "500cc driver" gir ganske mange treff.

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

600 cc på denne:
http://www.clubmaker-online.com/bang.600.html

Driver 1000cc

over 19 år siden

Driver 1000cc

Tror Golfsmith har en driver på 1000cc!

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Stemmer det:

http://www.golfsmith.com/products/G3100

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Jeg har stående en Integra Soolong på 650cc, en forferdelig kladd. Brukt den til skrekk og advarsel om hva som lages av utstyr. Den er så klart ikke lovlig i konkuranse, men er morsomt å skremme folk med lyden. Kan godt selge den, send mail.

BP

over 19 år siden

BP

Børje: Dette er IKKE en internettside du kan reklamere ubegrenset for dine produkter!

Til BP

over 19 år siden

Til BP

Det er det vel ikke opp til deg å avgjøre? La webmaster gjøre sin jobb, så kan du gjøre din!

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

BP, dette blir for dumt av deg. Denne driveren er ikke, og har aldri vært ett produkt hos Nettogolf, den er faktisk i min private samling av køller. Har også rundt 300 andre køller som jeg ikke forhandler, kjekt å ha.
Her nevnte jeg heller ikke Nettogolf.no, så hvor reklamen ligger forstår ikke jeg. Du er forøvrig hjertlig velkommen med synspunkter på det jeg driver med, men skal du kritisere meg bør du som meg stå fram med ditt navn.
Kan foresten spandere kaffe på deg en dag.

Tom

over 19 år siden

Tom

Og her kommer tulle om hvor dumme folk som ikke bruker navn/telefon/adresse er.
Har hørt det før Børje. Gjør deg selv en tjeneste og slutt med det.
Det er slikt et forum på nette funker og heldigvis for det.

BP

over 19 år siden

BP

Og her fortsetter Børje med reklamasjonen om nettogolf.no! SAU! SÆVV!

Til BP

over 19 år siden

Til BP

Det er faktisk veldig mye bedre med det du kaller reklame enn dine sure oppgulp!

(Nei jeg kjenner ikke Børje)

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Til Tom. Nei, jeg synest ikke de anonyme er dumme, støtter fullt ut anonyme debattanter. For meg så stiller det seg annerledes når noen angriper en ikkeanonym person usaklig.
At jeg selv velger å stå fram med navn, er så enkelt forklart at jeg er mest komfertabel med det.
Det er foresten kjekt å se at BP mener at jeg driver med reklamasjon også nå, på meg selv.

AOC

over 19 år siden

AOC

BP og Tom. Er det mulig ? Det er vel bra at vi får tilbud om å kjøpe utstyr, kan jo bare si nei dersom vi ikke vil ha det.

Er dere 12-13 år, eller bare later dere som .

Anders

HrG

over 19 år siden

HrG

Heregud mine herrer. Hva skal man med en så svær Driver? kan umulig se for meg at den skulle gi noe mer lengde.... kanskje mer slice!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her