Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

HiBore, G5 el. R7 ??

PingPong

over 19 år siden

PingPong

Hjeeelp !! Har i det senere vurdert innkjøp av ny driver, og nå har jeg et skikkelig dilemma. Vet ikke hvem jeg skal kjøpe av Cleveland HiBore, Ping G5 og TaylorMade R7. Har noen der ute noen erfaringer med disse ??

Mr Wilson

over 19 år siden

Mr Wilson

Jeg ville kjøpt 1999 modellen av Wilson Fatshaft.

PS
Har en til salgs

PingPong

over 19 år siden

PingPong

Haa.....Mr Wilson, ikke gjør dette valget enda vanskeligere er du snill.
Jeg heller litt mot en TaylotMade R7 akkurat nå. Du får den "derute" med en rescue eller fairwaywood på kjøpet !!

thomas007

over 19 år siden

thomas007

HiBore synes jeg bare er stygg, Ping har jeg aldri likt så jeg ville gått for TaylorMade R7 ;)

too little

over 19 år siden

too little

G5 er selvfølgelig svært bra, men alt kommer an på skaftet.. Hva med Tour Egde Exotics. Fått svært bra kritikker i USA.

observer

over 19 år siden

observer

jeg råder deg til å prøve Mizuno MX 500, den er utrolig lettspillt.
Har prøvd både R7 425 og 460, samt Titleist 905 R og T.....så jeg har litt å sammenligne med :-))

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Ping G5 (10.5* uten offset og med Adila regular) har fungert meget bra for denne høyhandicaperen. Liker også WebFit-systemet til Ping.

Dalter

over 19 år siden

Dalter

Yonex Nanospeed og Ping G5 har høyest performance i at par tester jeg har sett. Ping G5 er også den mest brukte enkeltmodellen på PGA. Selv om Taylor Made leder driver-statistikken, så har de mange modeller i bruk.
Bubba Watson spiller Ping G5 og slår 15 meter lenger enn nr 2 på drivingstatistikken.

Tarzan

over 19 år siden

Tarzan

Har kjøpt Cleveland sin HiBore og den er kanon. Mye mer stabil en før og teknologien gjør det slik at snitt lengden har gått opp. Noen synes den ser veldig tøff ut andre ikke. Ikke mange i mitten. Må testes.

HrG

over 19 år siden

HrG

Har prøvd R7 (425) og G5, og ville helt soleklart gått for R7 (425)!!
For meg gjorde den underverker... Bare synd jeg allerede hadde bestilt en Nike SQ 460 Tour 10,5... Damn, den er slitsom! Burde kjøpt R7...

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

R7 425 TP går som ei kule! Men snart kommer det vel en ny modell :)

Torturisten

over 19 år siden

Torturisten

G5,G5,G5 osv......

Titty

over 19 år siden

Titty

Jeg endte med Titleist 905R etter å ha prøved ALLE aktuelle drivere.

704

over 19 år siden

704

Holder også en knapp på Titleist 905 selv om den ikke var et alternativ i utgangspunktet...

PingPong

over 19 år siden

PingPong

Takk for mange tilbakemeldinger. Endte opp med et "pakketilbud" fra tgw.com med en R7 460 og en R7 3èr wood. De første slagen virker veldig lovende. Noen erfaringer her med R7 sin 3èr wood forresten ??

HrG

over 19 år siden

HrG

Jeg må desverre meddele at for min egen del slo jeg lenger og rettere med 426 enn med 460 :/ Men det er min sving da

HiBore

over 19 år siden

HiBore

Jeg er en golfer av den typen som startet etter fylte 30. Har familie og små barn, slik at trening blir nedprioritert. Alle ledige stunder blir brukt på banespill, med en "bøtte" oppvarming på rangen i ny og ne. Mitt HCP lider sterkt av denne trenings "strategien", men det er slik jeg prioriterer. Jeg liker driveren godt, og ofte går den langt til skogs, men drive skal jeg. Har hatt 4 Drivere i baggen de siste årene. Først en billig, som fulgte med ett billig Donnay sett, så en Callaway "Hook"eye. Når driverhodene startet å "vokse" kjøpte jeg meg et monster av en komponentdriver, med bra skaft, uten at resultatet ble bedre. Den 4 driveren var også av komponenttypen, men med ett hode og en loft som skulle være mye mer tilgivende, uten at resultatet ble noe særlig bedre. I dag testet jeg min nye HiBore 11,5 med Fujikura silver skaft i. VOW for en driver, slo flere bøtter, og den var lang, og stort sett gikk den nesten rett frem. Dette er helt klart den beste driveren jeg noengang har forsøkt, dersom denne driveren gir meg nesten like bra resultat på banen som på rangen, vet jeg at dette vil senke mitt altfor høye HCP ganske mye. Gleder meg til å teste den på banen!!! Hilsen en meget fornøyd eier av denne fantastiske driveren.

Sala Mander

over 19 år siden

Sala Mander

Den farlige setningen var:

"dersom denne driveren gir meg nesten like bra resultat på banen som på rangen"

Hvis slike køller finnes vil jeg også ha - for jeg har mange mange som går bedre på rangen enn på banen.

Tom

over 19 år siden

Tom

Derfor gjør som meg og ikke tren.. Best på banen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her