Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbutikker i Sverige

OW

over 18 år siden

OW

Skal på en svensketur snart, og tenkte jeg skulle titte innom noen golfbutikker.
Noen som har noen forslag eller erfaringer? Helst butikker i nærheten av hovedveiene innover, og helst ikke altfor langt inn i landet.
Har blant annet hørt om Bazar på Svinesund (puregolf.nu), men uten å være noen fryktelig stor fan av Svinesund så må jeg innrømme at jeg er litt skeptisk.

På forhånd takk.

anonym

over 18 år siden

anonym

Edins i angelholm....

Magga

over 18 år siden

Magga

Var akkurat en tur til Uddevalla. Ligger et stort kjøpesenter på høyre side ved avkjøringen til Uddevalla, der ligger det en sportsbutikk som heter Stadium med et godt utvalg.

Kjøpte først et cobra sett til frua for 4300,- SEK (3750NOK) og fikk med et gavekort på 500 kr fordi jeg brukte mer enn 1995,- SEK. Deretter brukte jeg gavekortet på en ny Cobra 3#wood med stiff skaft. Denne kostet 1999,- og fikk derfor et nytt gavekort på 500 SEK.

Dro av gårde med klær/Utstyr til en verdi av 6800 SEK med 1000 SEK Rabatt. 5050 NOK

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her