Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfreiser i vinter

Kristian

over 24 år siden

Kristian

Vi er 2 kompiser som har tatt gk i år og lurte på om noen kunne hjelpe oss.
Det vi har lyst til og prøve er og dra til utlandet og spille. Spania eller Frankrike er det vi tenker på mest. Derfor lurte vi på om det var noen som kunne anbefale noen turoppratører eller golfklubbber som har ett bra opplegg. Det vi også har forstått er at en del proer har sine egene turer der nesten alt er inkludert, kan det være noe?

Mvh

Kristian og Truls

Runar Nyrud

over 24 år siden

Runar Nyrud

Hvis du skal ha "golfkurs", og ikke liker å ringe rundt selv, da er opplegget til proene bra. Vet at Per Gullberg på Kongsberg har flere kurs
til spania. Vet at mange er veldig fornøyd med hans opplegg. MEN når proene legger opp ting blir det noe dyrere, samt at du må følge en
"timeplan".

Jeg har vært på Costa Brava, betalte 6500,- pr. person for 14 dager i juni 1999 (vi var 4 pers), inkludert fly, meget bra leilighet OG leiebil..... Hvis du går inn på
websidene mine (www.golfomania.com under reisebrev) kan du lese om området, turen og banene vi besøkte. Da vi var der i juni var det ikke noe problem å
få starttid. Vi møtte bare opp på d' Aro og Costa Brava GK (og fikk tid, måtte vente litt men..). På de andre banene bestilte vi dagen før spill. Engelsk er ikke noe
problem her.......

Jeg vet at Emporda Golfclub har golfskole. Samt hotell 50 meter fra klubbhuset. Her tror jeg du kan få en glimrende løsning. De har
websider: http://www.empordagolfclub.es/ingles/englishhome.html Her kan du også sende e-mail til klubben.

Emporda er en bane i internasjonal mesterskapsklasse. 3 x 9 hull (+9 hull blir bygget). Siste turnering her var kvalifiseringen til Europatouren.

Håper å kunne høre fra deg / dere om hvordan turen gikk.....

Mvh

Runar Nyrud
webmaster www.golfomania.com

Sondre Fure

over 24 år siden

Sondre Fure

Jeg vil anbefale at dere ser på www.golfplaisir.se. Disse har reisemål til en del steder i europa. Mange intressant som italia der jeg selv skal. Arangøren har også ett norges kontor som du finner nr til på siden. En annen ting er at det har golfskoler eller du bare kan ta en time oss en pro når du er på reisemålet. Men det er ikke bare golfen som teller. Det er mat kulturen og hyggelige mennesker.

Lykke til på jomruturen

Hilsen Sondre Fure

Leif Breie, Geilo

over 24 år siden

Leif Breie, Geilo

Hei.
Dersom du har et "normalt" budsjett for turen, anbefaler jeg å reise til Spania på egen hånd. Star Tour har fly til Nok 2.200- T/R utenom høysesongen. Du kan bo på alt fra Hostall (kr 100- pr. dag) til dyrere hoteller. Mangel ledige leiligheter annonsert med tlf. på stedet. God plass på golfbanene i jan og febr. Mange flinke pro'er som snakker engelsk og noen svenske.
Vi bruker et byrå i San Pedro som booker alt av baner, leiebil etc. Mail adressen er
golf-service.com@mercuryin.es. Det er 2 hjelpsomme svensker som driver byrået.

Hilsen Leif

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her