Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf på TV, hvor?

good old sam

over 19 år siden

good old sam

Er det noen der ute som sitter med sikre opplysninger om hvem som kommer til å sende golf på TV neste år? I mange år har Viasat gitt oss både USA-touren og European Tour, samt Ryder Cup, Presidents Cup m. m. Tidligere i år ble det skrevet noe om at rettighetene for årene som kommer var kjøpt av Canal +, men sikker informasjon om dette mangler. Jeg er ikke interessert i å fornye mitt abonnement på Viasat dersom bryting og baseball blir hovedidrettene på kanalen.

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Så vidt jeg husker fikk Canal+ rettighetene til Europa-touren, ikke PGA-touren. Hva som er stå mht 'Cupene' vet jeg ikke.

Parikurs

over 18 år siden

Parikurs

Hvem skal evt. kommentere fra Europtouren 2007?
Er det noen som vet?

Vil savne Ramnefjell og Zachrisson.

Venstresliceren

over 18 år siden

Venstresliceren

Noen som vet hvordan man kan kutte kjedlige Ramnefjell og heller få inn de amerikanske kommentatorene? Har Canal Digital kabel, og når jeg hadde UPC kunne jeg ihvertfall velge med svenske Zacce i stedet, men nå ser det ut som jeg må nøye meg med Ramnefjell...

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Noen som vet om Nationwide tour vises på noen tv kanal? Evt på Internet?

.

over 18 år siden

.

kun golfchannel i usa.

H

over 18 år siden

H

I kveld viser SportN dansk fotball frem til 19:50.

Dansk Viasat viser Tour Championship fra 18:00 til 23:00.

Hvor mange ser på dansk fotball på en kveld med serieavslutning i norsk tippeliga?

Viser bare prioriteringen av ledelsen i SportN.

Godt å ha alternativer.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her