Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Trenger vi proshopper

golfer

over 19 år siden

golfer

Vi kan jo kjøpe alt billigere i sverige eller på nettet.
Hva er vitsen med å ha en proshop på alle baner?
Hvis du må ha utstyr der og da så er det bare å ringe til en som har agenturet I norge. Cobra, titleist, cleveland, olyo er enkelt å få tak i til gunstige priser.

Tom

over 19 år siden

Tom

Tulling. "da er det jo bare å"?????

Yngve

over 19 år siden

Yngve

jeg tror nok du lett vil finne at dersom man legger ned proshoppene, så er det ikke "bare å.... " for å få tak i utstyr i Norge.
Du tror vel ikke at agentene opprettholder agentur dersom butikkene blir borte????

drukket for lite kaffe i natt kanskje..... :D

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Vi trenger absolutt proshopper, men det kan godt hende at de fleste av dem blir som mange steder i utlandet, der proshoppene ikke selger køller, men mer 'forbruksartikler' som baller, pegger, hansker, håndkler, skjorter osv.

Olle

over 19 år siden

Olle

Selv om proshoppene blir nedlagt, så vil jo ikke folk slutte å kjøpe utstyr. Tror derfor ikke at agenturene forsvinner, de vil vel bare bruke andre kanaler. Skal ikke se bort i fra at alle de store merkene bare leter etter en mulighet til å komme inn i de store sports-kjedene.

RS

over 19 år siden

RS

Hvor skal jeg ellers få kjøpt pegger til 2kr/stk?

peggespikkeren

over 19 år siden

peggespikkeren

Jeg spikker mine egne pegger, før kjøpte jeg i store kvanta sammen med venner fra internett, men det ble ikke lønnsomt nok grunnet frakten.

For tre år siden kjøpte jeg meg også en ballhåv, man kan strekke den ut slik at den blir 3.5 meter lang, er sjelden jeg går forbi et vannhinder uten å finne 5-6 baller, er lenge siden jeg brukte e-bay og nå har jeg over 300 baller liggende hjemme.

Forresten er golfhansker mest bare tull, eneste gangen man trenger det er når det regner og grepet blir glatt, da bruker jeg gule oppvaskhansker.

Spør du meg er det bare å legge ned proshoppene.

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Olle, poenget til trådstarter er at vi ikke trenger butikkene, siden vi kan kjøpe på nettet eller fra andre land.
Det er klart at agenturene ville forsvunnet dersom markedet ble borte....
Men, mitt poeng er at shoppene ikke vil bli borte, siden vi er mange som liker å handler der vi ser varene, og ikke bare et lite bilde, så jeg tror ikke agenturene forsvinner, og ikke at proshoppene forsvinner heller.

Speedy

over 19 år siden

Speedy

"er sjelden jeg går forbi et vannhinder uten å finne 5-6 baller,"

Så det er du som lager kø pga sakte spill.

Gå forbi neste gang din Gjerrigknark

peggespikkeren

over 19 år siden

peggespikkeren

but... must.. must have.. the precious ballses.. :)

jeg troller bare

Yngve

over 19 år siden

Yngve

hehe... den var god Peggespikkeren......

Speedy

over 19 år siden

Speedy

haha

Godt at du bare tullet da

Kjetil

over 19 år siden

Kjetil

Proshoppene sin rolle kan jo gå over til å bli et utstillingsmonter og testsenter for produsentene. Lurer man på den nyeste feite driveren så kan man teste den i proshoppen, men skal man kjøpe den så må man bestille den. I tillegg må de jo selge forbruksmateriell og souvenirartikler. Greengafler til 250 kr med klubbens logo er jo et must.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her