Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Kunne heller likt å sett Michelle Wie

Flipper

over 19 år siden

Flipper

http://www.bt.no/lokalt/bergen/article281127.ece

haha

10hcp

over 19 år siden

10hcp

dust

lol

over 19 år siden

lol

hva er dust med det???

dust

over 19 år siden

dust

Det som er dust er at det er dust

10hcp

over 19 år siden

10hcp

leser debattene som går på debattforum alle blir jo mere og mere dustet(barnslige )
folk bare kødder for å provosere helt utrolig hva som kommer igjennom som debatter slik som denne hva er poenget, drømmer du om en liten jentunge på 16 så hold det for deg selv. hadde debatten her gått på hvor god eller hvor langt hun slår f.eks hadde hvert meningsfylt.
det er derfor det står DUST

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Hva om Flipper er en ung gutt da?

10,6 hcp

over 19 år siden

10,6 hcp

10hcp
Jeg tror ikke dette var noe innlegg fra en med stygge/skitne tanker.

jeg tror det var mer basert på likheten i navn og et lite forsøk på å gjøre noe morsomt ut av det.

Hva skjuler seg i dine stygge tanker?

Truls

over 19 år siden

Truls

Nå tok jeg den! Joda, ser humoren i en evt. navneforveksling... ;-)

Flipper

over 19 år siden

Flipper

Jeg synes dette var morsomt.
To med så like navn er litt vittig.
Fra nå skal jeg kun snakke om Pilotputtere,Miklagard og svingvekt.

Truls

over 19 år siden

Truls

Ikke la deg knekke av ett eneste negativt innlegg fra et grettent, kjedelig individ. Klart forumet skal krydres med andre ting innimellom. Blir for kjedelig i lengden å være superseriøs og alvorlig. Morro å le litt også!

?

over 19 år siden

?

hva er forresten så galt å drømme om ei på 16??? Er vel fullt lovlig det også? På island er lavalder forøvrig 14 år....

Truls

over 19 år siden

Truls

Tja - er man 18 er det vel normalt. Er man 50, er man pervers og gris. Er man 90, er det normalt igjen... hehehe

Snoop

over 19 år siden

Snoop

Til 10 hcp,
Kan jeg få lov til å foreslå at du prøver å finne frem til Shift, punktum og komma knappene på tastaturet i fremtidige innlegg? Det gjør det lettere å få frem dine synspunkter på denne måten...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her