Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ros til Kongsberg

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Hakadals herregruppe var på tur til Kongsberg på Søndag 2 juli. Vi hadde hørt før vi dro at her var det noen som hadde like gode forhold som oss, greener inkludert.

Dette stemte meget bra. Kongsberg fremsto i praktslag. Tror aldri jeg har sett banen så bra. Vi storkoste oss og jeg kan trygt anbefale andre turen hit.

Kongsberg slik den er nå er en av Norges beste baner. I tillegg er det vakkert der nede langs lågen....

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

faen at jeg ikke fikk være med :D

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Du får slenge deg med på neste tur når den blir annonsert mot slutten av måneden:-)

Hvor den går er ikke avgjort enda.

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

er noen som må passe på landet også vettu simen. får se om det går neste gang, spiller nok møkka av dere da :D:D

tregt

over 19 år siden

tregt

Spilte Kongsberg i går!

Banen var fin den! Men greenene er lakkert med sirup!!! Faen at de ikke kan klippe ned de helvetes mattene............

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Enig, banen var fin, bra klippet semirough blant annet.
Men greenene var trege, kom jo ikke frem til hullet selv om jeg dro på alt jeg orket på lange putter!!!

Dresse litt mindre kanskje!

Smarting

over 19 år siden

Smarting

IKKE dresse greener for å få de raskere. Det var smart. Du har virkelig peiling.

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

De ble nydresset underveis på runden(litt for mye), og ble merkbart tregere enn før dressingen.
Sikkert bare innbilning da jeg ikke har peiling...

Byman

over 19 år siden

Byman

Enig med Hmmm. Spilte Kongsberg 6 juli. De ble dresset (hvis det er å sande greenene da...) under runden. Det ble vanskelig å finne følelsen pga av at traktoren la sand på hullene foran oss hele veien. Det positive derimot var at det var spor etter flighten foran oss på greenene i sanden som ga mye informasjon om puttelinja. Ellers var forholdene på Kongsberg meget gode. Det passer nok aldri for spillerne at banen dresses... Men det er jo noe som må gjøres. Dressing gjør vel greenene raskere på sikt, men tregere der og da...

Smarting

over 19 år siden

Smarting

Du sa ikke at de dresset underveis i runden. Det tar 1-2 dager så er alt bra igjen.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her