Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

WESTERENG!

ÅÅÅGE

over 19 år siden

ÅÅÅGE

Han kommenterer jo ikke noe fornuftig!!!!! BARE BLABB !!!! ALT han sier som er relatert til turneringer SER MAN JO!!! AAAEEGERHRGHGHGHHGHHHHH

*skyte TV'n*

Uenig

over 19 år siden

Uenig

Westreng er etter min mening en meget god kommentator

ÅÅÅÅGE

over 19 år siden

ÅÅÅÅGE

Hahahahhaa. og HVA er han dyktig på? Jo han er dritdyktig å snakke positivt om Tiger. Uanset tom Tiger er med, er syk, er på månen, spiller bra, spiller dårlig. Uansett hva i pokkern som skjer så er "taigærn sååååå god på nærspill" eller noe annet dritt.

Kjipeste kommentatoren på jorda!

tmz

over 19 år siden

tmz

Ramnefjell is the best!

Hacker

over 19 år siden

Hacker

Westereng er slitsom å høre på, han legger ut laaange historier mens spillerne gjør gode/dårlige prestasjoner, han kommenterer jo ikke det som foregår!

Hvorfor sier han green med amerikansk R, det høres ikke lurt ut.

Bare tull

over 19 år siden

Bare tull

Heter ikke den store golfmannen Taiger da

enig

over 19 år siden

enig

Nei, han heter Thaiger'n.
Enig med ÅÅÅGE - Westereng er skikkelig dårlig og urkjedelig å høre på.

Tv

over 19 år siden

Tv

dritt i å se på da vel,eller steng av lyden.(kanskje du skal komnentere selv da får du de svara du vil ha.
alt er bedre enn Flatland

97

over 19 år siden

97

Åååge - hvem vil du ha da ? Davy Wathne ? Eller Ivar Hoff kanskje ? I tospann med Minni "wanna-be-an-alright-golfer" Jakobsen ? Eller kanskje Arne Scheie og Karen Marie Ellefsen ?

Lake Placid

over 19 år siden

Lake Placid

Jeg vil ha Gøran Z på alt skandinavisk talende........ Ved Buddha så bra han er!!

Mumitrollet

over 19 år siden

Mumitrollet

Lol, ja la oss få Karen Marie Ellefsen, kanskje i tospann med Asbjørn Brekke. Det hadde vært noe!

ÅÅÅÅGE

over 19 år siden

ÅÅÅÅGE

97: jeg vil ha Ramnefjell, Zacrisson, eller amerikanske, eller engelske. Og gjerne Flatland før Westereng. WESTERENG ER SÅ JÆVLA BAD !!!!

97

over 19 år siden

97

Hva med Zahid Ali ? Sammen med Otto Jespersen...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her