Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

edwin watts

pål

over 19 år siden

pål

http://www.edwinwatts.com/catalog.aspx?category=Wedges

Tenkte jeg skulle bestille noe fra edwin watts.

Hvordan er betalingen? Betaler man som sånn oppkrav når man henter pakken på posten?

Pål

espen

over 19 år siden

espen

man betaler direkte på nett..bare skriveer inn kort-informasjon..enkelt og greit.
forøvrig edwins watts er en veldig bra butikk med hyggelig service

HIO

over 19 år siden

HIO

Første gangen du bestiller må du sende inn kopi av visakort og bekreftelse på din adresse, samt underskrift. Ellers er det veldig kjapt og greit

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Jeg har handlet mange ganger på EdwinWatts.. Har aldri sendt inn noe som helst jeg...

Meget kjapp levering. Lengste jeg har ventet er 3 dager fra bestilling.

pål

over 19 år siden

pål

Snappy.
Hvordan betalte du?

Jeg har ikke noe visakort ;<

Kan man betale når pakken kommer på posten?

Jostein

over 19 år siden

Jostein

Skjønner ikke helt hvordan det er mulig å ikke ha visakort! Har du pengene i madrassen?

Jeg har ikke handlet på Edwinwatts, men regner med at de bruker et av de store internasjonale spedisjonsfirmaene som leverer til deg på døra, raskt og enkelt. Posten har ikke de karene hørt om.

Men skaff deg et visakort eller et kredittkort som du kan betale med!

BT

over 19 år siden

BT

Du må enten betale med kredittkort eller så må du sende over en sjekk. Det siste anbefales ikke pga sikkerhet og at det er omstendelig og dyrt. Varene leveres vanligvis via DHL (som skal ha betalt mva og frakt kontant når de leverer). Bruk kort, så går det kjapt og greit.

HIO

over 19 år siden

HIO

Vi er 4 stk på jobben her som bestilte diverse varer i fjor, og alle måtte sende inn kopi av Visakortet og underskriften på fax når vi registrerte oss. Det samme gjelder TGW, som jeg kanskje heller ville anbefalt. Ofte billigere og mye kjappere levering.

pål

over 19 år siden

pål

fordi jeg er 17 år....

hemmi

over 19 år siden

hemmi

Send meg en mail så skal du telefonnr. til en hygglig kar hos edwin Watts som vil hjelpe med alt du trenger å vite. Jeg fikk kjempeservice av han.

Pål

over 19 år siden

Pål

finnes det noen norske golf webshopper eller?

Pål

snappy

over 19 år siden

snappy

Hei Pål:

Å si at TGW er bedre er bare tull.. 3 dager er ikke lang levering.

Det beste er npk at du betaler din mor eller far kontantere.l. Og bruker deres visa kort.

Pakken kommer ikke i posten, den blir levert av et eller annet leveringsfirma som fedex eller DHL. Det er ikke alltid man må betale ved levering, jeg ber alltid om regning.

Norske nettbutikker er det ikke.. Kjøp i den lokale pro-shopen da heller.

Norsk nettbutikk

over 19 år siden

Norsk nettbutikk

www.golfstore.no - dårlig utvalg, men noen gode tilbud...

HIO

over 19 år siden

HIO

Min erfaring er ihvertfall at utvalget og pris er bedre på tgw enn edwin watts. I tillegg tar det aldri mer enn 32-40 timer å få varene. Sist jeg bestilte hadde jeg varene etter 27 timer, helt sinnsykt. Aldri opplevd det med Edwin Watts, i tillegg ligger de alltid noen dollar høyere i pris.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her