Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Dårlig journalistikk på golf.no

persenporsen

over 19 år siden

persenporsen

Ser at golf.no har lagt ut en artikkel om Junior-Nm lag, der det står litt om ledere etter dag 1 osv.
Det som irriterer meg, er at når aftenpostens journalister skriver om lagene i teten, blir de omtalt som 2-mannslag (jenter) og 4-mannslag(gutter). Lagene i lag-nm består av henholdsvis 3 og 5 spillere, selv om 3. og 5. mann ikke spiller, syns jeg det er rett og slett dårlig gjort å ikke nevne sistemann på laget. Har sett dette i flere år, også på andre nettsteder. Elendig journalistikk av golf.no!

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Det er helt greit for meg at de nevner de som faktisk spiller, noen lag spiller 5 hhv 3 på hvert lag, for andre 4 hhv 2, avhengig av hvordan lagene settes sammen for fourball og foursome. Det som er verre med golf.no er at de omtaler resultatene etter runde 1 som om det er resultatene for første dag. Golf.no skriver at Oslo leder jenteklassen etter første dag mens det faktisk er Asker som leder foran Oslo. Litt bedre sjekking av fakta før de skriver hadde vært på sin plass.

Megaslice

over 19 år siden

Megaslice

Nå ser det ut til at noen har tipset dem - for nå står det at Asker leder.

Heia Asker!

:-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her