Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbag

thomas007

over 19 år siden

thomas007

Noen som har en stilig golfbag å anbefale? Ikke alt for tung.. skal være en Standbag..

Thomas

Hemmelig Nick

over 19 år siden

Hemmelig Nick

jeg har en sandbag!

97

over 19 år siden

97

Ogio the Edge. Kanonbag ! TWT Sport er importør, kontakt proshop'en i klubben din så ordner de nok en til deg. Eller den nye Ogiobagen med Shling bæresystem (www.ogio.com)

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Nei nei nei, den stiligste golfbaggen i verden heter Louis Vuitton. Så den i klassisk Louis Vuitton mønstret lær. (brunt med gullskrift for de uinvidde)

Den kostet bare 5800 euro, men det var den heeeelt sikkert verd:-)

Kjøper du denne mister 007 passer det perfekt. James Bond bruker som kjent Louis Vuitton reise kofferter.....

eisp

over 19 år siden

eisp

Ogio er absolutt å anbefale!!!

wahtever

over 19 år siden

wahtever

Ogio Grom

Ogio > alle andre bagger

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Ogio er veldig bra bager, men Golf Digest har vel de siste par årene kåret Sun Mountain til den beste bagen de har testet.

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Jeg må ha taylormade bag siden jeg er taylormade dust. heheh. Kjøpte en ny en for to uker siden og den er deilig å bære, og lure lommer. Min forrige TM bag hadde dust lommer. Ikke kjøp r7 bagen da, den er bare dyr og har noen dumme lummer.

Ellers er Ogio virkelig bra. Var det jeg skulle ha, men pga tomt lager ble det TM. Nike har også en veldig bra bag for tiden, dog husker ikke modellnavnet.

Per Kristian

over 19 år siden

Per Kristian

Sun Mountain er selskapet som lager Titleist-bagger. Har selv en titleist-bag som er konge! Vet derimot ikke hvor du får tak i Sun Mountain...

jaja

over 19 år siden

jaja

Hvor selges det Ogio bager på Østlandet?

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Tror det er SMD som importerer Sun Mountain.

Nic N. Ame

over 19 år siden

Nic N. Ame

De har noen Ogio bagger på NES. Fikk pro`n til å bestille til meg der i fjor selv om de da ikke hadde det i proshopen.

Tarzan

over 19 år siden

Tarzan

Problemet i Norge er små shopper som tar inn kunn 2-4 merker. Vil du ha noe utenom må de bestille opp. Tar vel 2-4 dager om impotør har på lager. Ellers vet helt sikkert alle shopper hvem som impoterer hva.
(Håper jeg)

97

over 19 år siden

97

harald@twtsport.no / 67108101

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her