Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfballer

Trond

over 19 år siden

Trond

På harde, tørre og kortklippede greener har jeg slitt med å få ballen til å bite skikkelig med de fleste golfballene jeg har prøvet. ProV1 er den eneste ballen jeg får til å stoppe skikkelig. Imidlertid er jeg ikke stabil nok til å bruke så dyre golfballer. Det forsvinner for mange av dem rett og slett....er det noen som har noen tips å gi om billigere baller som kan bite litt bedre enn de sedvanlige klinkekulene som rimelige golfballer ofte er?

97

over 19 år siden

97

Titleist NXT-Tour, Ben Hogan Apex, Nike One

proV1

over 19 år siden

proV1

Kjøp de i Sverige, 450 svenske for 12 proV1

Shack

over 19 år siden

Shack

Har gjort meg samme tanker som deg. Bruker Titleist NXT Tour nå, og får mye av den samme responsen som ProV1. Litt forskjell, men ballen koster også halvparten. NXT Tour koster 280 svenske for 12 stk rett over grensen.

Føles nesten som om jeg spiller litt bedre også når bekymringen for å sende en dyr ball i skogen er mindre:-)

Trond

over 19 år siden

Trond

Takk for svarene! Jeg har i likhet med deg, Shack, kommet til at NXT Tour vanligvis er et godt alternativ. Under normale forhold er jeg veldig godt fornøyd med den ballen. At jeg tok meg bryderiet med å skrive spørsmålet i utgangspunktet, kom av litt frustrasjon etter en god runde (da brukte jeg NXT Tour) her i forrige uke med GIR på de fleste hullene, men med så lange førsteputter at scoren likevel ikke ble særlig bedre enn normalt. Jeg skal spille i Sverige i helgen, og da er det mulig jeg gjør som du sier, proV1, og handler inn baller der borte.

Flyer

over 19 år siden

Flyer

Bruker selv Pro V1, men synes de er for dyre mår jeg spiller på baner jeg ikke kjenner. Da skifter jeg til Precept U-tri spin, som jeg synes er på høyden. I England er koster de ca 18 £ for en 12 pk. Usikker på hva de koster her.

Per Kristian

over 19 år siden

Per Kristian

Kjøp golfballer på ebay-butikken knetgolf!
http://stores.ebay.com/Knetgolf-1-2-Price-Golf-Balls_W0QQssPageNameZstrkQ3amewaQ3amesstQQtZkm
Bestill en del baller sammen med andre og dere får pro v1 til under 20 kroner ballen. Siden frakten utgjør en stor del av prisen lønner det seg å kjøpe litt i slengen. Dette er "brukte" baller. Mint condition betyr strøkne!

Ta vare på en pro v1 eske så ser det ut som du tar ut nye baller... ;-D

Lars

over 19 år siden

Lars

Hva med Nike Ignite Bi-Lingual ballene?? Vurderer å kjøpe 12 stk til 279 på XXL. Er det noen som bruker de og hvordan er de

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her