Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfleverandører

Booker

over 19 år siden

Booker

Hvilke golfleverandører i Norge er troverdige og driver en seriøs business? Har lenge prøvd å finne leverandøren til Mizuno i Norge. Har fått et tlfnr, men han som svarer der er helt fjern og har alltid hastverk. Har han ikke tid til kunder eller drives importen av Mizuno i Norge bare på hobbybasis? I motsetning var jeg i kontakt med leverandøren av Callaway i fjor, og det skal jeg si var kundeservice. Andre som har erfaringer med golfleverandører i Norge?

Robbie

over 19 år siden

Robbie

Har opplevd det samme med Mizuno ihvertfall. Titleist drives bra vet jeg. De gutta er seriøse og flinke. Kjøpte jernsett av dem på en demodag de hadde i fjor og fikk det tilpasset mine behov, og jeg er veldig fornøyd.

savier

over 19 år siden

savier

Mizuno er useriøse

Titleist og Callaway er de eneste virkelig seriøse i landet.

hmmm

over 19 år siden

hmmm

hvorfor er mizuno useriøse da savier?

Rune

over 19 år siden

Rune

Problemet med Mizuno i Norge ser ut til å være at den/de som representerer merket ikke har hverken nok, eller riktig fokus...
Har sett flere tråder her som tyder på det.

Merket i seg selv er vel seriøst nok vil jeg tro.

Tatura

over 19 år siden

Tatura

Selvfølgelig har det med personene som representerer merket å gjøre. Et slikt merke burde vært representert av seriøse personer i Norge. Synd det der!

Rune

over 19 år siden

Rune

Hva skal til for å få gjort noe med det?

Pettern

over 19 år siden

Pettern

Kjøp litt i pro shopen så kanskje de har råd til å ansette noen med kunnskap?
Hvorfor skal dere snakke med leverandør?
Trodde det var butikken der du kjøpte varene sin oppgave?
Snakk med pro shopen så fikser det seg.
Leverandøren ser deg kanskje ikke som kunde. (Heldigvis).
Han var kanskje opptatt med en kunde? Proshop?
Derfor dårlig oppfølgning kanskje.
Snakke med Mizuno Norge i vinter under demo dag på Fornebu og synes han var behjelpelig og hyggelig og ikke minst seriøs.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her