Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfsmith.com

thomas007

over 19 år siden

thomas007

Hei. Noen som har erfaringer fra Golfsmith.com?

Hvordan er frakt prisen?
Tar det lang tid?
Hvordan er betalingen?

Thomas

97

over 19 år siden

97

Mye bra til ok priser her og. Og de sender Callaway, Oakley og Odyssey ut av USA, i motsetning til TGW. Men hvis de ikke har varen du har bestilt på lager, får du ikke beskjed om det...ventet i 11 uker på et par Ecco-sko som jeg til slutt måtte avbestille pr. telefon. Fikk aldri svar på epost...

Men anbefaler eBay ! De store eBay-butikkene leverer raskt og billig.

lk

over 19 år siden

lk

Kjøpte akkurat en Taylormade driver fra golfsmith og var stort sett fornøyd. De hadde den ikke på lager når jeg bestilte slik at jeg måtte vente ca to uker på den, men de svarte alltid på mail når jeg purret på de et par ganger for å sjekke når de forventet å få den på lager igjen.

Leveringen var helt ypperlig. Pakken ble sendt på mandag og på onsdag ettermiddag sto jeg på drivingrangen og testet kølla :)
Prisen var også meget bra, betalte $30 for frakt, noe som er lavere enn de fleste andre.

lk

thomas007

over 19 år siden

thomas007

eBay har vel bare brukte ting har de ikke? Isåfall kan noen gi meg link? :P

seb

over 19 år siden

seb

ebay har brukt , neste ubrukt og helt nytt :) og sikkert veldig godt brukt :) . ebay.com

Advarsel Golfsmith

over 19 år siden

Advarsel Golfsmith

Bestilte sammen med et par kamerater varer for 25000 kr på Golfsmith i fjor og "betalte" med kredittkortetet.
Fikk imidlertid mail om at beløpet var for stort til at de kunne belastets bankkort, så jeg ble bedt om å sende pengene på wire.
Noen dager etter at dette var gjort fikk jeg imidlertid beskjed om at ditt og datt ikke kunne selges i Europa, og i en mail noen dager senere var det ytterligere en del varer som ikke kunne selges her.
Dermed annulerte Golfsmith hele ordren, men pengene ble ikke sendt tilbake.
Nå har jeg holdt på i et år med telefoner og e-mail uten at det har hjulpet. Typisk responstid på e-mail er 5-6 mnd, og i telefonen møter jeg bare dumme salgsrepresentanter som må sende saken videre.
Riktignok fikk jeg nylig en mail fra Golfsmith om at de beklaget det hele, og ba meg finne varer for hele beløpet. Men jeg vil ikke ha mer med Golfsmith å gjøre, bare ha pengene våre tilbake. Noe som ser ut til å ta vanvittig lang tid....
Fuck Golfsmith !

thomas007

over 19 år siden

thomas007

Ser ut som jeg skal holde meg unna golfsmith...

Lavida

over 19 år siden

Lavida

Tviler sterkt på den historien over. Det er ikke responstid på 5-6 mnd på mail, det er bare tull. Har handlet der flere ganger, og kundeservicen er AA+.

Hemmi

over 19 år siden

Hemmi

Prøv Edwin Watts. Jeg fikk kjempeservice. Send meg en mail så sender jeg telefonnummer og navn på en hyggelig selger som gjorde alt for at jeg skulle bli fornøyd. Rask levering. www.edwinwatts.com

Vj Bing

over 19 år siden

Vj Bing

Jeg handlet tre wedger hos Golfsmith for et par uker siden. På ordrebekreftelsen sto det at de skulle sende meg mail når varene ble sendt. Jeg fikk aldri denne mailen, og etter fem dager sendte jeg forespørsel om det var blitt noe feil med ordren. Imidlertid fikk jeg varene dagen etterpå, og svar på min forespørsel en uke etter at jeg hadde forespurt.

Jeg har tidligere handlet på TGW, og har vært imponert over ryddigheten og responstiden. Golfsmith imponerer ikke i så henseende. Imidlertid sparte jeg ca 100 dollar i fraktkostnader ved å bruke Golfsmith ift TGW, enda begge leverandører bruker UPS.

Espo

over 19 år siden

Espo

Har bare gode erfaringer med Golfsmith, de har også de beste shippingprisene.
Best pris på utstyr har derimot clickandsavegolf.com, shippingprisene er høyere men det kan alikevel lønne seg å handle der.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her