Frode Ander
Nesten uansett hvor i SA dere drar vil dere finne billig overnatting, mat, vin og fantastiske golfbaner.
Jeg har vært i Cape Town og George området de tre siste vintrene. Er Golfen viktigest vil jeg anbefale George. Her er det superbaner som Fancourt, George GC, Sparrebosch (vilt vakket bane), Mossel Bay osv.
Vil anbefale Winton House, liten gjestegård nesten inne på Fancourt området. Gangavstand til The Links og Bramble Hill. (Begge er deler av Fancourt). Hils Leon på Winton house dersom dere havner der. Han er kjøkkensjef og spiller på senior touren. Han blir gjerne med på noen runder..
Er shopping og andre aktiviteter viktig bør dere dra til Cape. Her har andre nevt mange gode baner. Helt enig i at Clovelly er topp, prøv også Milnerton. Ligger ved sjøen like utenfor CT. Å bo i Cape Town kan gjøres meget billig. Vil anbefale Castle Estates leiligheter i Table View, ca 15 min med bil fra sentrum.
Vil du har adresser etc, blandt annet til et lite reisebyrå i SA som har fixet det meste for oss så kan du sende meg en mail på frod-and(at)online(dot)no