Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Åsgreina

Pedder

over 19 år siden

Pedder

http://www.eub.no/artikkel.asp?Artid=139517

Her investeres det! KULT! Synd for de som hadde kjøpt seg aksje. Rart dem ikke vil ha noen medlemmer. KULT at det satses på baner i Norge av internasjonale investorer.

Nullen

over 19 år siden

Nullen

De vil vel ikke ha medlemmer fordi de ikke fikk noen. Derfor nytt konsept - feriested istedet. Hvis jeg skulle veddet penger på om de lykkes eller ei, ville jeg nok satset på "ei"... Jeg mener - hvem i helvete er det som gidder å dra på ferie til flatlandet ved Gardermoen?
Men... Jeg har jo tatt feil før da :-)

Jalla

over 19 år siden

Jalla

Dette prosjektet har jeg mye større tro på enn f.eks. Holtsmark.
Her betaler investorer hele morroa i stedet for at et ambisiøst golfstyre setter banen i megagjeld, og de gjør seg ikke avhengig av superoptimistitske medlems og greenfeeinntekter.
"Nullen" er neppe lommekjent på "flatlandet" rundt Gardermoen. Romeriksåsene er alt annet enn flatland, og hvem vet om det ikke popper opp en grei alpinbakke som passer for dansker, nederlendere, engelskmenn og norske søndagsalpinister..
Håper at de lokale politikerne ikke stikker kjepper i hjulene for prosjektet.
Håper også det etterhvert kommer flere prosjekter i Norge der hus/hytter og golfbaner bygges sammen på samme måte som i sør-Europa.

Nullen

over 19 år siden

Nullen

Jalla, enig i at så lenge de satser egne penger så må de gjerne gjøre det. Til opplysning så er det faktisk en alpinbakke ikke så veldig langt derfra som heter Hurdal (hvor jeg bor). Jeg tillater meg likevel å betvile at området vil egne seg som feriested, men jeg har som sagt tatt feil før.

Jalla

over 19 år siden

Jalla

Jeg vet om Hurdal, den er 45km derfra, litt i lengste laget for de som vil ha det bedagelig....

tja

over 19 år siden

tja

Kanskje ikke det mest seriøse prosjektet Norge har sett... Store tall, "store" gutter og store biler;) Prosjektet de har i Sverige har vel ikke helt slått an heller..

Romeriking

over 19 år siden

Romeriking

Nannestadprosjektet bør ikke settes igang. Det vil være med på å ta livet av de andre Romeriksklubbene. Romerike er allerde overetablert med anlegg fra før. Kanskje det kommer en annen tid neste gang Norge er på opptur.

Enig med Nullen, men vi har begge tatt feil før det har også de som står bak prosjektet.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her