Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

innenlands fly (norwegian) + golfutstyr

eisp

over 19 år siden

eisp

Hei
Tenkte jeg skulle ha med golfutstyr til Bodø på ferietur, er de faktisk så firkantet de gir uttrykk for på hjemmesiden sin?
Står at golfutstyr inngår i vanlig baggasjetotal (kg) og betales overvekt over 20 kg. Så dersom jeg har med 20 kg baggasje, og 15 kg golfutstyr må jeg betale 600 kr for å ha med golfsettet hver vei, mens det på utenlandsflyvning (hvor det vanligvis er mer totaltvekt på flyvning) koster 150 kr hver vei....
Noen med erfaring på dette?

på forhånd takk:-)

svaret

over 19 år siden

svaret

er ja :)

iallefall sist jeg brukte norwegian :)

Men da var det greit :) Hadde 15 kg golfutstyr og 5 kg klær.. MOHAHA

Sukk

over 19 år siden

Sukk

Dessverre er det slik Norwegian er. Billig utad, men servicen - akk nei.

Når det fokuseres på pris fører det til kvalitetsnedgang. Noe vi ser fra bransje til bransje. og folk er fornøyd eller.........

Tom

over 19 år siden

Tom

Fløy med sas til Thailand og måtte ut med i overkant av 500 kr den ene vegen. Den andere veien var gratis. Tror det er opp til den som sitter i skranken og det gjeller nok alle flyselskapene.

Passauf

over 19 år siden

Passauf

Jeg er tilhenger at man betaler for det man får eller omvendt om man vil. Norwegian har vel bevist at forretningsmodellen treffer. Priser godt forklart på Norwegian.no

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her