Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Costa Blanca

Ørny Ls

over 19 år siden

Ørny Ls

Hei
Skal nedover til Torrevieja (villamartin) om èn uke, og er selvsagt interressert i noen runder golf. Spilte Villamartin for et par år siden, og syns den var helt grei... Men vet jo at det fins "tusenvis" av baner i området! Noen som vil anbefale noen? Og vet noen hvordan prisnivået er på banene rundt om?? Booking??

Sven F

over 19 år siden

Sven F

Hei
Jeg var nedover i månedskiftet mars/april og spilte Villa Martin, Campoamor og La Marquesa. De 2 førstnevne var flotte, mens La Marquesa var flat og kjedelig. Den ligger nede i en gryte og om sommeren innbiller jeg meg at det blir veldig varmt der. Når det gjelder greenfee og booking av tider anbefaler jeg "Golf & Greenfees i Torrevieja (www.golfcb.com). Dette firmaet drives av nordmenn. Mot en beskjeden medlemsavgift får du pene avslag på greenfee på de fleste baner i området.

Manzana

over 19 år siden

Manzana

Hei
God tur. jeg skal også nedover om en og en halv uke.

Villamartin er en ok bane.

Campoamor er en bedre bane kvalitetsmessig, men noe enklere og ikke minst billigere. ligger 5 min unna.

Las Ramblas er en veldig morsom bane, relativt kort men svært vanskelig om du ikke slår veldig rett. ligger også ca 5 min unna.

La Finca er en helt rå bane, fantastisk design og utrolig bra kvalitet.
Selv om det er mange bra baner i spania vil det overraske meg om ikke denne banen får en større turnering de nærmeste årene.
Ligger ca 25 min inn i landet.

La Marquesa har jeg ikke spilt på en del år, var ikke noe og skryte av for en stund siden, men har vist blitt bedre. Ligger nede i et dalsøkk i Quesada og der blir det jævlig varmt!
Ca 15 minutter fra Torrevieja.

La finca koster ca 75 euro resten ligger mellom 40-50 euro.
Trenger ikke og bestille starttid så sant du ikke skal spille tidlig på morgenen. vent til det er som varmest og lei en golfbil, da kan du kose deg nesten alene på banene.

Eller ligger jo ikke La manga mer enn ca 45 min unna, men der er det grise dyrt....

Er også flere baner innenfor 45 min, men har ikke spilt disse.

Megaslice

over 19 år siden

Megaslice

Kan også anbefale Golf & Greenfees i Torrevieja på det varmeste! Gutta bestiller utslagstider for dere, og dersom dere ankommer utenom åpningstidene leverer de ofte greenfee-billettene på døren til deg.

I tillegg vil du finne en prisliste på hjemmesiden hvor du kan se hvor mye du sparer på hver eneste bane (bl.a. EUR 8 på La Finca, som du bør prøve!)

Lykke til!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her