Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Trenger hjelp til kjøp av køllesett...

13 hcp...

over 19 år siden

13 hcp...

Hei!

Jeg har 13 i hcp ( regner med å komme under 10 i år) og har et olyo grafitt sett, men disse begynner å bli litt for myke for meg. Dessuten går de ikke så kjempe langt heller...

Skal kjøpe nye køller, men trenger litt hjelp til å velge. Har sett på "Ben Hogan Apex" køllene, de virker greie. Noen som har erfaring med disse?

Kom gjerne også med andre inspill om andre gode sett.
Prisklasse ca. 5000 (+-)

På for hånd takk!!!
mvh Meg!

petter hognes

over 19 år siden

petter hognes

callaway x18 pro series, helt vidundelige køller å spille med.... ekke sikkert de passer deg, men hvert å prøve

kulekølle

over 19 år siden

kulekølle

jeg synes å huske at BH Apex ikke er ansett som særlig tilgivende... men jeg kan ta feil

Tarzan

over 19 år siden

Tarzan

Jeg er Cleveland fan og har kjøpt et sett som heter CG4. jeg har 10,5 i HCP og er fornøyd der. De har også noe som heter CG4 Tour som er beregnet for de som har mere ambisjoner. Testet på demo dag før jeg kjøpte. Var helt greit å kjøpe fra 4 til PW. Jeg er veldigfornøyd med kjøpet. Men det viktigste er jo at man har "rett" følese når man holder køllene i hånden. Test og kjøp.

olemartin

over 19 år siden

olemartin

Ben Hogan har X antall forskjellige Apex køller.
Dersom du skal ha noe som er tilgivende så bør du gå for Apex Edge, Apex FTX er midt imellom og Apex er bladkøller som mange liker, men som kanskje krever bedre hcp enn 13...

Har selv forgjengeren til Apex Edge, Edge CFT, og er veldig fornøyd med dem. Veldig tilgivende, samtidig at jeg føler jeg kan forme slagene godt med dem.

Men hva vet vel jeg :)

13 hpc

over 19 år siden

13 hpc

Takk!

Skal teste noen køller imorgen tenker jeg...

97

over 19 år siden

97

Calllaway er vel snillest i klassen uansett modell. Selv spiller jeg Taylor Made RAC MB med True Temper Sensicore Gold (stiff) og er storfornøyd. Skaftet betyr mest i min lille verden. Men skulle jeg kjøpt nytt sett i dag hadde jeg landa på Titleist 735.CM. Sinnsykt fint sett ! Eller kanskje Callaway X-Tour, de er også steinbra. Men det er jo så sinnsykt mye bra på markedet. Sjekk ut E-Bay, TGW og Golfsmith.
P.S. Hvis du kjøper en FT-3 driver på Golfsmith nå, får du en FT-3 fairway-wood med på kjøpet !!

seb

over 19 år siden

seb

spiller med TM rac let og synes de er meget bra kan også anbefale snake eyes 600 c og b . meget gode køller til en rimelig pris ( disse må lages av en køllemaker , men du finner dem på ebay ) . tror prisen er ca 370-390 dollar for et sammensatt sett . Men det beste er vel å prøve seg rundt i de lokale pro shopene . ikke ta alt en pro sier for god fisk , rett å slett fordi de vil helst selge deg det som gir dem mest fortjeneste . sikkert noen som blir provosert av denne kommentaren men har støt på / overhørt så mange merkelige påstander for å selge at min tiltro til pro`er er ikke så veldig høy.

ps finnes sikkert mange gode og hederlige pro`er i dette landet men i mitt korte golf liv så har jeg møtt for mange som kun tenker salg salg salg.

Kjetil

over 19 år siden

Kjetil

Sjekk testene på www.rankmark.com.

Linksspiller

over 19 år siden

Linksspiller

Har noen testet Toski T56 fra nettogolf til 3000 kr. inkl. bag? Er ikke så enkelt å finne gode sett i links, til en rimelig pris. Disse er vistnok å få i links.

Normalspiller

over 19 år siden

Normalspiller

kjøp toski fra nettogolf. meget billig og bra

tah

over 19 år siden

tah

Om du skal kjøpe brukt er Apex edge pro et godt alternativ dersom du har tenkt å trene noe. CFT kan ikke sammenliknes med disse køllene. CFT er store og klumpete ala Callaway mens Apex edge pro er mindre og penere. Har selv apex edge pro for 4. året og kommer ikke til å bytte dem ut i nær framtid.

rro

over 19 år siden

rro

Har nettopp byttet ut mine Callaway x14 til Adams Idea a2 - meget fornøyd. Funker bedre for meg allerede fra første runde. Mer info får du på www.adamsgolf.com. Du får bl.a. kjøpt de hos www.golflink.no.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her