Nye Gunnar Bull
Vel, jeg tenkte egentlig å holde kjeft...
Jeg beklager til alle dere som liker banen, men jeg ble rett og slett skikkelig skuffet. Spilte der i dag, og hadde nok for store forventninger.
Av det positive, så er det jo pent der. Samt som Fjosok sier, greenene på backnine var skikkelig fine. Såvidt jeg forsto så var greenene på front sådd for 3 mnd siden, og hvis de blir like bra som de på back så er det i hvert fall potensiale der.
Ellers synes jeg mange av hullene kjentes trange og uvennlige selv om det var masse plass å boltre seg på. Det var mistenkelig vått mange steder på tross av en fin og solfylt dag. Det var ofte fristende (og lønnsomt) å velge andre fairwayer enn de som faktisk var i spill.
I tillegg var det ganske rotete på frontnine - men det kan jo løses med bedre skilting. Og selv om jeg liker å gå baner som krever litt arbeid (f.eks. Hauger), så var jeg nesten utslitt allerede etter 9 hull.
Å si at Hakadal har hatt bedre forhold enn Miklagard i år er rett og slett latterlig. Det må i tilfelle ha vært tidlig i mai.
Beklager, jeg liker ikke å tråkke noen på tærne og presiserer derfor at dette er min mening etter å ha spilt banen for første gang i dag. Personlig ville jeg foretrukket Hauger og Kongsberg langt foran Hakadal.
Men som sagt, greenene på backnine var veldig fine så det ligger mye forbedringspotensiale her.