Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfmaraton på Kongsberg

tigær

over 19 år siden

tigær

Hei!

I morgen kl. 03:00 går første flight ut på Kongsberg. BaneGuiden Golfmaraton Open arrangeres for første gang.
Vi mener at det er første gang noe slikt gjennomføres i Norge.
Vi skal gå 4 runder på en dag (03:00 - 23:50). Dette fordi vi ikke har midnattsol slik som i Narvik.
Tar jeg feil, eller stemmer dette? Setter vi rekord når vi kommer i mål før midnatt på mandag?

BaneGuiden (arrangør)

nah..

over 19 år siden

nah..

skeptisk

tigærn

over 19 år siden

tigærn

Turneringen kan følges LIVE på http://baneguiden.no/index.cfm?objectid=D284DED3-65BF-7EAD-EDDC03C124AC87C5

Latsabber

over 19 år siden

Latsabber

La golfbilen stå, og bruk gummistøvler..

jaja. eid

over 19 år siden

jaja. eid

jeg har gått 4,5 og et hull en dag jeg så velkommen etter............!

tigærn

over 19 år siden

tigærn

God morgen!

Jeg tror fortsatt ikke at det er noen som har gått 4 runder på en dag (flere enn 1 person). Det er sikkert mange som har gått 4 runder, men ikke flere flighter.

Neste år skal vi arrangere dette i større skala. Noen som tør være med?

Neivel?

over 19 år siden

Neivel?

Se på denne:

http://www.drobakgolf.no/publish.asp?avd=1&pt=news&nid=1530

Snappy

over 19 år siden

Snappy

Stemmer nok ikke... Se denne:

http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=94238

Dere er nok et år bak, gode gamle vestland

Yankee

over 19 år siden

Yankee

I Trondheim hadde de 72-hulls golfmaraton på ett døgn for 15 år siden - minst. Vet ikke om de fortsatt arrangerer den turneringen...

DeLutte

over 19 år siden

DeLutte

På Karmøy i Rogaland ble det også spilt 72 hull i løpet av et døgn, nå i forbindelse med St Hans denne helga. De skulle visst spille 2 runder først og så tenne bålet rundt midnatt. Da skulle det grilles og festes, før de siste rundene ble tatt på morgenkvisten.

De Lutte - tror det var noe slikt jeg leste i farten.

snappy

over 19 år siden

snappy

Hei DeLutte: Takk for at du gjentar meg

DeLutte

over 19 år siden

DeLutte

Ingen årsak, Snappy.
Er det noe mer du trenger hjelp til ??

De Lutte - snill.

tigærn

over 19 år siden

tigærn

Jeg gir meg ikke.
Har noen gått 72 hull i løpet av SAMME døgn UTEN midnattsol. Det er jo helt klart at med midnattsol blir det ingen problem.

Jeg synes i alle fall at engasjementet her på forumet er storstillt!
Det er flott å få så mange meninger og synsinger.

Er det noen som har idé om en ny konkurranse som har mulighet til å komme i Guinness rekordbok? Og da snakker jeg ikke om bare mange flere hull, men noe annet utfordrende!

Mvh.
Golfamatør

Guinnesss er digg...

over 19 år siden

Guinnesss er digg...

Om du går 4 runder under par kommer du nok i Guinness...

snappy

over 19 år siden

snappy

Å begynne klokken 00:00 og slutter 23:59 er vel faen meg det samme som å begynner 16:00 og slutte 15:59 neste dag din idiot.

Dersom du er så sinnsykt PR-KÅT at du må i den bokå, kan du vel spiller 72 hull på 12 timer. Iført langrenn ski eller mini-ski, i 50 graders vær, uten å drikke noe vann og med en gjennomsnitt promille på 1,5.

Da kommer du sikkert i den bokå.

97

over 19 år siden

97

Pelle Widmark (han som eier Claerencegården i Båstad, www.claerencegarden.com) har gått 10 runder på Old Course Båstad på 24 timer. Riktignok alene...men scoren sier ikke historien noe om c",)

tigærn

over 19 år siden

tigærn

Nei nå synes jeg at diskusjonen ikke er noe hyggelig lenger.
Takk for det snappy!

Sånne som deg bør vi mange av på dette forumet.... not!!!!!

Kjetil

over 19 år siden

Kjetil

Jeg og noen kamerater spillte 4 runder på Drøbak for 4 år siden. Hadde over 30 i hcp på den tiden så teknikken var forferdelig. Kroppen var ikke god dagen etterpå. Ble nesten plattfor. Det var morsomt å gjøre det, men jeg tror neppe jeg kommer til å gjenta den bedriften.

Kongsberg er både lengre og tyngre å gå enn Drøbak, så lykke til på turen. Dere trenger det.

tigærn

over 19 år siden

tigærn

Supert å høre at andre har spillt 72 hull også.

Vi snakket om å gå en kortere bane neste år, slik at vi kan få med flere på rundene.

TAH

over 19 år siden

TAH

Kjørte ikke dere bil da tigærn?

tigærn

over 19 år siden

tigærn

Jo, vi kjørte bil de 2 siste rundene.
Tror ikke jeg hadde klart det uten.

Men kanskje neste år når BGO 2007 skal arrangeres. Da skal vi få med mange flere på en bane som det er fysisk mulig å gå på en dag.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her