Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Himmerland - golfbil?

Kartoffel

over 19 år siden

Kartoffel

Hei. Jeg skal en tur innom himmerland i sommer, og har bestilt en sånn mini-weekendpakke med golfhus, frokost, middag, 3 dagers greenfee osv. Stod noe i info-dokumentet om golfbil jeg ikke helt forstod, nærmere bestemt følgende: "Golfbiler afregnes i proshoppen. Der betales et depositum når man afhenter bilnøgler. Afhentning af biler kan ske halv time før tee-off."

Regner med at flere her inne har tatt en tur dit med samme pakke, så jeg lurer rett og slett på om dette betyr at golfbil er inkl i prisen det også?

Takk.

Trippelbogey

over 19 år siden

Trippelbogey

Det bruker ikke være golfbiler inkludert i pakkepriser, så jeg tror det de mener er at det må betales separat for dette i proshop.

Kjør forsiktig, pass opp for de "dybe bunkere"....

TB

vijai swing

over 19 år siden

vijai swing

Golfbiler er ikke inkludert på Himmerland. Bestilles og betales i proshopen. Depositum kr 250,-. Skal du spille 36 pr dag (som mange gjør) er bil å anbefale. Til å være i Danmark er faktisk Himmerland en kupert bane....

Kartoffel

over 19 år siden

Kartoffel

Takk for råd, skal litt rundt i danmark så himmerland er ikke hele ferien. Blir 36 hull den ene dagen, da skal jeg sterkt vurdere golfbil :) Har hørt at New Course spesiellt tar på kreftene.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her