Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Lexus Open på Larvik

Pedro Dimas

over 19 år siden

Pedro Dimas

Noe som vil tippe vinner!? Hadde vært gøy med en Norsk tourseier igjen...

Noen som vet hvor man finner livescore!? Burde vel oppdatere hvert 3 hull på en slik turnering?

Snufs

over 19 år siden

Snufs

4 nordmenn er ferdig med 3 hull.
+1
+2
+2
+6
og alle 4 blant de 5 siste på lista :o(

Håper inderlig det bedrer seg utover dagen!

Ringrev

over 19 år siden

Ringrev

Hvor fant du livescore???

Finner ingenting jeg:(

Snufs

over 19 år siden

Snufs

Hjemmesiden til Europatouren er kjekk å titte på feks.... ;o)

http://scores.europeantour.com/default.sps?pagegid={7991C900-B8A2-4C34-B856-343079885E16}&redirectorid=tournament_live&eventid=2006735&ieventno=2006735&infosid=2

Snufs

over 19 år siden

Snufs

Eagle av Kristoffer Steen - og første nordmann i "red numbers" :o)

Ringrev

over 19 år siden

Ringrev

Ser at Matthew Richardson spiller, han vant EM herrer 2004! Tipper han vinner;)

Ree-fan

over 19 år siden

Ree-fan

Stakkars...får vondt i hele kroppen av en slik start:(

Støtter Ree jeg!

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Alle nordmenn som har startet har kommet greit i gang, med unntak av Ree.

Arne

over 19 år siden

Arne

15 nordmenn over par hittil, de fleste har ikke spilt 9 hull enda...

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Stakkars han med 12 på hull 5

Snedd

over 19 år siden

Snedd

Mange spillere ligger allerede 3 eller 4 under par etter ni hull. Blir nok noen veldig lave scorer på Larvik denne helgen. Tipper banen viser seg fra en god side i dag. Ikke så mye vind heller kanskje?
Noen som vet hva banerekorden er?

Lucky Duck

over 19 år siden

Lucky Duck

Beste nordmann: Dennis den Roover, -3 og T3 etter 9 hull

Snedd

over 19 år siden

Snedd

Hva vet vi om denne Dennis? Er han en kjent mann i den norske golftoppen? Imponerende start i hvert fall, men det er det jo flere som har. Børsheim, Steen og Johansen for eks.

Lucky Duck

over 19 år siden

Lucky Duck

Han er på 5.plass på OoM på P4...

Snedd

over 19 år siden

Snedd

Ingen nybegynner altså... :)

Lucky Duck

over 19 år siden

Lucky Duck

Kan nok stemme det...:-)

Løkky Døkk

over 19 år siden

Løkky Døkk

Dennis har falt til T4 nå....må nok kjempe for å klare cøtten

Ringrev

over 19 år siden

Ringrev

Er ikke Dennis pro på Ballerud!?!?

Snedd

over 19 år siden

Snedd

Men sjekk hvorfor han raste ned til T4. Børsheim med tre birdies på rad og -5 etter ni! Moro.

Ja

over 19 år siden

Ja

Dennis er pro på Ballerud

Jan

over 19 år siden

Jan

Konge med Knut:)

@lle Fugler

over 19 år siden

@lle Fugler

Mener banerekorden ble satt av en svenske for ca 3-4 år siden, i sterk vind, mener han gikk på 65. Tror han var eneste under par den dagen.
Idag er det nesten vindstille, til Larvik å være. Nå er hull 18 blitt lengre i år, ca 60m. På innpill dagene har vi fått se driver på hull 18 i medvind på rundt 330 meter. Da kikker man litt ekstra!
Morsomt å se hvordan proffene også har problemer når de havner i rough!
Ellers er banen slik den skal være når en har en slik turnering!

HenrikFan

over 19 år siden

HenrikFan

12 av 29 norske på T69 eller bedre. Er det ikke cut på T55 på challengeturen i år? Ser ut til at ca 10 klarer cutten i så fall om tendenseh holder.

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Martin og Morten da... Spille sånn på hjemmebane!

M05

over 19 år siden

M05

Brovold er heit i dag. -4 for dagen etter 6 hull. -6 totalt og delt 3.plass.

Snedd

over 19 år siden

Snedd

Hva skjedde egentlig med scoren til Brovold i går? Trodde han var -5 etter runden i går. Har jeg blingset?
Tror jeg må ta en ekstra titt på det pilleglasset...

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Børsheim var på -5, en viss likhet er det, begge er norske og etternavnet starter med B.

Snedd

over 19 år siden

Snedd

Hm, han la jeg jo merke til. Pussig om det bare var jeg som så dette... Hjelp.

Oppmerksom

over 19 år siden

Oppmerksom

Det var golf.no som blingset.... De har skrevet at Brovold gikk -5. og det sto det også på euratourens hjemmeside. Dette er en feil i systemet. Funksjonerene eller Brovold selv har visst surra, og sagt eagle på et hull hvor han gjorde par.

Snedd

over 19 år siden

Snedd

Da var det altså ikke bare jeg. Golf.no har vel svært liten skyld i denne blingsen, vil jeg tro. Man må vel kunne stole på livescoren, ellers kan man jo aldri skrive om en eneste runde før de offisielle resultatene er klare.
Får håpe dagens birdierush fra Brovold medfører riktighet!

@lle Fugler

over 19 år siden

@lle Fugler

Ser at en svenske tangerte banerekorden idag! 65 slag. Idag har det vært helt vindstille!
I går var det en som fikk hole in one på hull 6!
Par 5 hullene gir stadig vekk noen eagler, utrolig mange kjempefine golfopplevelser!
Lurer på om jeg får til det med min sving!...hehe...

Jørgen

over 19 år siden

Jørgen

Amatør Tage Johansen ligger på T2 sammen med Lrsen og Brovold. Satser på at de vipper ned svensken på første plas i morgen. BRA!

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Oppløftende innsats dette - selv om mange gode spiller i St.Omer. Hyggelig at det er de spillerne som bør være best som også er det. Aronsen er en positiv overraskelse, Kristoffersen klarte cut'en og gjør en knallrunde i morgen og Kaensche spiller bedre runde for runde. Tror på 7 blant de 40, 4 blant de 20, 3 blant de 10 og 2 i topp 3.

@lle fugler

over 19 år siden

@lle fugler

Kjempegod avslutning for flere norske! Svensken Kalle Brink var det ingen ting å gjøre med idag! Han gikk en 65 runde og hadde bl. annet 2 eagler på runden! Vant suverent med 3 slag, han missa eagleputt på hull 18 også!
Peter Kancke gikk også en 65 runde idag, kjempespill! Spilte seg opp til 2. pl. som han delte med Jan Are Larsen, en skotte og en spanjol.
Mange som startet dagen veldig bra, men så kom vinden og gjorde banen om til en skikkelig utfordring! Brink taklet det suverent, mens de fleste andre fikk problemer.
Tage Johansen blir beste amatør på 6 pl., kun 1 slag mer enn 2. pl.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her