peikometer
så det var en somhadde skrevet så mye stygt om nes gk her i en tråd. du må være utrolig, eller veldig utrolig forhåpninger til en bane du gjestespiller på.... den banen var rett og slett digg å spille, greenene som du sa var så utrlig dårlige, var rett å slett digge, harde, rulla bra, samtidig som at vis du slo en høy ball inn på greenen var det akkurat mykt nok til at den landa i en omkrets av 1 meter av der hvor den landa. fairwayene, var gode dem også, noen steder litt dårlig men det på grunn av at de hadde sådd på nytt... MEN, NÅ KOMMER DET NEGATIVE, BUKERNE PÅ DENNE BANEN, ER IKKE BUNKERE, DET ER GEOMETRISKE UTFORMEDE FIGURER MED 2 CM SAND I (er vel litt mere sand) HAR NES GK TENKT I DET HELE TATT PÅ Å HARVE OPP BUNKERNE, BRUKE EN SPADE FOR Å SNU LITT PÅ SANDEN, FOR Å VÆRE EN BANE SOM MULIGENS ETTER DET JEG HØRTE SKULLE HOLDE P4-TOUREN SEINERE I ÅR.... jeg var nå heldig å ikke havne der mer en 3 ganger idag (takk gud for det), men han ene jeg spilte med var der en del ganger og sånn som bunkernes tilstand var i, ødelegger dette en god runde, skjerp dere NES GK! (ELLERS BRA BANE DA, HEHE)