Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

godt vondt om nes gk

peikometer

over 19 år siden

peikometer

så det var en somhadde skrevet så mye stygt om nes gk her i en tråd. du må være utrolig, eller veldig utrolig forhåpninger til en bane du gjestespiller på.... den banen var rett og slett digg å spille, greenene som du sa var så utrlig dårlige, var rett å slett digge, harde, rulla bra, samtidig som at vis du slo en høy ball inn på greenen var det akkurat mykt nok til at den landa i en omkrets av 1 meter av der hvor den landa. fairwayene, var gode dem også, noen steder litt dårlig men det på grunn av at de hadde sådd på nytt... MEN, NÅ KOMMER DET NEGATIVE, BUKERNE PÅ DENNE BANEN, ER IKKE BUNKERE, DET ER GEOMETRISKE UTFORMEDE FIGURER MED 2 CM SAND I (er vel litt mere sand) HAR NES GK TENKT I DET HELE TATT PÅ Å HARVE OPP BUNKERNE, BRUKE EN SPADE FOR Å SNU LITT PÅ SANDEN, FOR Å VÆRE EN BANE SOM MULIGENS ETTER DET JEG HØRTE SKULLE HOLDE P4-TOUREN SEINERE I ÅR.... jeg var nå heldig å ikke havne der mer en 3 ganger idag (takk gud for det), men han ene jeg spilte med var der en del ganger og sånn som bunkernes tilstand var i, ødelegger dette en god runde, skjerp dere NES GK! (ELLERS BRA BANE DA, HEHE)

Krutt

over 19 år siden

Krutt

Det som er håpløst med banen er jo at designen gjør den livsfarlig. Jeg har kun spilt den én gang, og kommer aldri mer tilbake. I hvert fall ikke uten hjelm.

704

over 19 år siden

704

Enig med Krutt. Mange steder kunne jeg ikke se hvor folk var, og da ser ikke de meg heller så ballene kom susende fra andre hull stadig vekk.

Jeg spilte banen tidligere i år, og da var den heller ikke i god stand, men det har jo sikkert bedret seg veldig siden da jeg var der.

Syns også banen var ganske kjedelig for å være ærlig, men det er jo bare min personlige mening.

Nic N. Ame

over 19 år siden

Nic N. Ame

Har spilt på Nes utallige ganger og har ikke vært borti en eneste farlig situasjon slik som dere beskriver ovenfor. Mulig det er for at jeg har tentakelløyer, men det går da for andre mennesker å følge med litt og... Det er lov å tenke litt og sjekke før man slår. Du har vel 2 "blinde" utspill ellers er bana oversiktlig og grei. Bunkerne er jeg helt enig i. Rett og slett nesten umulig å få til ett bra bunkerslag. Banemannskapet kan ta seg en tur til Kongsvinger og se på bunkerne der. DE er bra! Ellers har Nes vært uheldig med en del greener i år men ellers synes jeg bana er bra.

Passop

over 19 år siden

Passop

Synes banen er veldig bra i forhold til greenfee på 300/350. Jeg er 19 år og får derfor halv pris som de har opp til 21 år (dette burde alle klubber ha etter min mening, lommeboken blir ikke tykkere ved overgang fra 18 til 19 år).

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her