Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Åre Golfklubb, krav for å spille?

banter

over 19 år siden

banter

Jeg har grønt kort, og har tenkt å dra til Åre for å spille sammen med en kompis snart.. Han har ikke grønt kort enda, men han har tatt praktisk og teoretisk kurs..

Er de strenge med sånt der? Går det bra om jeg viser grønt kort, og så sier vi at han andre har "glemt" det?

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Jeg har enda til gode å vise noe hcp-kort på de banene jeg har gjestespilt på Østlandet. Har imidlertid blitt spurt hvilken klubb jeg er medlem av.

Vet imidlertid om noen baner som er veldig firkantet mht til dette, uten at jeg har lyst til å nevne navn.

greit

over 19 år siden

greit

Det burde gå greit så lenge kompisen din har med papiren på bestått kurs for GK... -Dilter: Det handler ikke om å være firkantet, men spillere som ikke har betalt årsavgift er ikke forsikret gjennom NGF og blir klubbens ansvar om noe skulle skje...

geometri

over 19 år siden

geometri

firkant:
[]

runding:
()

forsikring:
$

rundinger har ingen kanter.. heller ingen forsikring

What

over 19 år siden

What

Hva er problemet med å vise et gyldig hcp kort???
Det er et krav til enhver spiller å fremvise det uten forespørsell.
HCP kortet er en kvittering på betalt årsavgift samtidig som det er et bevis på at personen har gjennom gått GK kurset. Det er virkelig ikke vanskelig å ha fet med seg og ta det med inn i shopen.
Slutt å klag over "firkantede" klubber, vær heller grei og hjelp klubbene med dette.
Mvh
golfspiller med gyldig hcp kort

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her