Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Greenfee Prisliste juni og juli

Hej golfgrabbar!

over 19 år siden

Hej golfgrabbar!

Vet at det er en del prisavslag i ferieukene.

Ønsker en samling av priser her:

Klubb, Normalpris(ukedag/helg/), rabbatert pris
Hauger, 425/475, pris i juli 300

flere?

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Solum:
Juni kr. 200,-/150,- på hverdager og kr. 250,- i helgen.
Juli kr. 150,-/100,- på hverdager og kr. 200,- i helgen.

Skjeberg pleier å ha reduksjon i juli, men det er ikke veldig lett å finne fram på hjemmesida deres.

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Litt utenfor tråden kanskje, men ta en tur til Elverum nå. Her er det bedre forhold enn på mange år, helgrønne greener og fairways. Gjester som har spilt her har sakt at banen er en av de beste på østlandet i år, omtrent ikke vinterskader i det hele tatt.

eksperten

over 19 år siden

eksperten

Skjeberg har 200 kr i greenfee hele juli, bane som anbefales.

eksperten 2

over 19 år siden

eksperten 2

Hørt rykter om at Miklagard skal ha 450 kr pr runde i juli. Rapportene sier også at banen har blitt mye bedre de siste dagene. Det er kanskje verdt et besøk i løpet av juli.

Jarle M

over 19 år siden

Jarle M

Hauger gk tilbyr greenfee torsdag 15. juni til 275,- i anledning 10 års jubileum.

Skjeberg GK

over 19 år siden

Skjeberg GK

hverdag frem til klokka 14: 225,- etter 14: 275,-
Helg/helligdager: 325,-
som nevnt over: hele juli: 200,-

Medlemsrabatt (50,-) for medlemmer på Borregaard, Askim, Mørk, Halden

Så vanskelig var det vel ikke Fooore..? :)

Banen er i veldig god stand. Greenene er strøkne, fairways er ikke helt på høyden alle steder på grunn av alt regnet i vår.

Bør spilles!!!

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Nei, det var jo ikke vanskelig i det hele tatt!

Ser at Onsøy skrur OPP prisene i ferien, alle dager som helgedager, synd.
I mine øyne en bane med jevnt høy kvalitet i spillefelt/green hele sesongen.

SOMMERFERIEN 24. Juni – 13. Aug. ALLE DAGER
Senior Kr. 400,-
Junior Kr. 200,-
Greenfee medlem Kr. 200,-

ØB

over 19 år siden

ØB

Kongsberg kjører ikke samme stuntet som i fjor, men slett ikke verst med 200,- hver dag hele juli!

http://www.kongsberg-golfbane.no/default.asp?Uid=391&Cid=

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Norefjell, daggreenfee i hele år.

Hej Golfgrabbar!

over 19 år siden

Hej Golfgrabbar!

Noe nytt om gunstige greenfeepriser??

Golfer

over 19 år siden

Golfer

Groruddalen Golfklubb i Oslo har dagsgreenfee på 200 kr i Juli. veldig gode forhold der nå

Kjetil

over 19 år siden

Kjetil

Hauger har 300 kr i hele juli.

pekka

over 19 år siden

pekka

Nes har 200 kr i hele juni, samt 2 for 1
resten av sesongen med Aftenpostens fordelskort

GRRRRR

over 19 år siden

GRRRRR

FY F***. Groruddalen 200,-?? Den forp*lte Dr*tt-banen spiller jeg ALDRI mer, om jeg så hadde FÅTT 200,-!!! En gang har jeg prøvd den, og medlemmene der må være de vanskligste, særeste, sureste MEST klysete GAMMLINGEN i hele fordømmrade OSLO!!!

ALDRI MER SIER JEG DERE, ALDRI MER!!!

Næs

over 19 år siden

Næs

Kult! Gleder meg til juni.

GRRRRR

over 19 år siden

GRRRRR

GAMLINGENE!!, skulle det selvsagt være! Men bortsett fra det, så var alt det andre RIKTIG!

Og nes for 200,- derimot, det er mer aktuelt!

Miklagard har som nevnt over 450,- men hvis du spiller med et medlem, så koster det deg kun 350,-, og det sier jeg dere: DET ER VERDT DET! Banen har ENDELIG kommet i den stand(nesten) som den bør være, og er nå en fryd å spille igjen!

Nic N. Ame

over 19 år siden

Nic N. Ame

+ at på Nes får du vær 6.(tror jeg det var) runde gratis.... og bana er bra om dagen :-)

Nicolai

over 19 år siden

Nicolai

Aurskog Golfpark 18 hulls.
Vanlig pris vet ikke, i juli 200,- eller 600,- for en flight med 4 personer som booker samtidig.

Nicolai

over 19 år siden

Nicolai

Kjekstad, 200,- i juli

10hcp

over 19 år siden

10hcp

Kjekstad skulle betalt oss for å spille der(skuffet)

Tobben

over 19 år siden

Tobben

Nøtterøy 500,- full pris og glimrende forhold. Hold dere borte da jeg ønsker mer spilletid selv.

10,6

over 19 år siden

10,6

Kjekstad er ikke bra nok, dessverre.
Greenene sliter med ettervirkninger etter kald forsommer, men kommer seg dag for dag. Fairwayene er fine.

Har selv klart 9 over som best og 13 over som verst på de siste 8 runder, så det er ikke håpløst og på spill på andre baner med "perfekte" greener har resultatet vært det samme.
Hva ble resultatet 10HCP og hvorfor fikk du evnt. dårlig res?
Skog eller green? -;)

Hey

over 19 år siden

Hey

Hva koster det på Holtsmark i sommer?

Hei

over 19 år siden

Hei

300 kr for 9 hull og 400 for 18

Burre

over 19 år siden

Burre

At noen gidder å spille Kjekstad når det er kort vei til glimrende forhold på Skoger Golbane er for meg en gåte.

Til Burre

over 19 år siden

Til Burre

Fordi Skoger bare er så utrolig kjedelig.

Burre

over 19 år siden

Burre

Vel, kjedelig er nok et spørsmål om smak og behag. Selv synes jeg det er en grense for hvor mange blinde utslag og innspill man skal ha på en runde før det blir veldig kjedelig. Nå var det vel imidlertid baneforholdene jeg tenkte mest på, greener uten gress i juli er mer en kjedelig.

10,4

over 19 år siden

10,4

Klarte 37 p/75 slag på Kjekstads grove greener i kveld.

Hvorfor man gidder å spille Kjekstad? Jo du, banen har mange fine kvaliteter og ingen runde er lik også er det et meget godt miljø der.
Skoger er bra den. Fine fairwayer og greener. Noen hull trekker ned. Feks klatring oppover 2 åkrer på front -nine, også er det 14, 15 og 16 som ikke er noe særlig til golfhull på back.

Også kan man gå Kjekstad på 3 timer, det betyr mye når man jobber litt sent på ettermiddagen

Golf er ikke fattigmannsport

over 19 år siden

Golf er ikke fattigmannsport

Hør her - har dere så dårlig råd at dere må velge mellom baner som har 200 kroner mot 300 i greenfee i juli så bør du finne en ny hobby. Hvis dere har valgt golf som sport må dere regne med at det koster å spille på kvalitet. Nøtterøy, Evje, Hakadal, Bjåvann har ingen reduksjon i juli - lurer på hvorfor det er sånn -skal man spille på gode baner med gode forhold så koster det hva det koster.

Sikker på at dere får kjøpt rimelige dart-brett på bensinstasjonen i sommer - masse moro for en billig penge!

Ikke fattig

over 19 år siden

Ikke fattig

Hallo

Nøtterøy, Evje og Båvann ligger i turist/ferieområder. Derfor ikke reduksjon. Samme med Borre.
Hackerdal og 9 hull blir aktuell når de har 18 hull.

F.eks. Kjekstad

over 19 år siden

F.eks. Kjekstad

Enig med 10.4, Kjekstad har kvaliteter som mange andre baner ikke har.
Uansett hva man har i hcp, når man har spilt golf i 12-15 år så begynner mange golfbaner å bli veldig grå mus.
Miklagard, Nes, Kongsberg, Bærum, Borre, Mjøsen, Toten, Stjørdal, Narvik, Tromsø, Oslo, Drammen, Hauger, Haga osv osv er alle fine golfbaner med gode utfordringer for spillet, men akk så kjedelig å gå att og fram på et jorde med golfhull både foran og bak og på begge sidene og bare slå driver og wedge.
Etter så mange år i golfens kvelertak søker man gjerne til de banene som er annerledes.
Kjekstad i så måte er en fin tur i skogsterreng. Man ser bare det hullet man spiller på. På Kjekstad bruker man alle køllene, og skal man spille godt må man bruke hodet også.
Jeg spiller de fleste banene på østlandet 1-3 ggr i året, og Kjekstad er den banen jeg liker best, selv om de har slitt i mange år med greenene sine.

Miklageir

over 19 år siden

Miklageir

Skal bli morsomt å se deg spille Miklagard med driver og wedge.
spiller du fra grønn tee?

lol---

Dilter

over 19 år siden

Dilter

Liker Krokhol av samme årsaker "F.eks. Kjekstad" liker Kjekstad.

OB

over 19 år siden

OB

Kjekstad er 250 kr i juli

Til 10,6/f.eks Kjekstad

over 19 år siden

Til 10,6/f.eks Kjekstad

Resultatet ble at jeg måtte skrive meg ned fra 10,4 til 10.
Nesten ingen greener var like (dvs noen dritt treige andre var brukbare)
Skal prøve Kjekstad en gang i høst.
Ferie med unger først.
Ellers vil jeg si at det er noen festlige hull hos dere, spilte sammen med en kar som tok 1 ball og kastet den i vannet på hull 1 og sa du skal vel ha denne uansett, før han slo.
Konge kommentar spør du meg, lo resten av runden.
Til F.eks hvem klare ikke å spille alle baner med driver og wedge, det er bare et spørsmål hva scoren blir.
Du har ingen sjanse til å spille til ditt handicap på noen baner på denne måten.
Vi leser jo mellom linjene hvem bane som der din hjemmebane.
Mvh
10Hcp

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her