Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Firedobbelt norsk

Snoop

over 19 år siden

Snoop

Se: http://web3.aftenbladet.no/sport/article303333.ece
Juniorene våre har markert seg i helga. Utrolig morsomt.

Cooli

over 19 år siden

Cooli

Hehe, resultatlista ser ut som VM i langrenn (ihvertfall for noen år siden).

Bra jobba, men hvordan var nivået på de andre deltagerne? Kikker litt nedover lista og ser plutselig "amatour-resultater"...

observer

over 19 år siden

observer

til cooli.....
6600m Europatourbane ( der hvor HB spillte med tigeren) og du stiller spørsmål ved prestasjonene ?

"amatouren" må vel være deg ?

Cooli

over 19 år siden

Cooli

Jeg pårstår vel ikke at det er en dårlig prestasjon! Klart det er gøy med fire norske i toppen! Jeg lurte bare på hvilke nivå det var på resten av feltet.

PlayBoy

over 19 år siden

PlayBoy

Kjempemorro med slike resultater, men en ting er ihvertfall sikkert; Norge har ikke de 4 beste juniorene i Europa, så resultatet kan i beste fall kalles griseflaks.
Mest sannsynlig er det et meget B-preget startfelt i fra de store golfnsajonene.

våkn opp

over 19 år siden

våkn opp

Nå er det på tide å våkne opp her.

Det er godt mulig at med alle de beste fra europa i feltet hadde ikke norge tatt de 4 øverste plassene.
Men Friestad's -10 på tre runder hadde ganske sikkert holdt mot hvem som helst, det holdt jo tross alt til å slå vår egen Marius Thorp med 4 slag.
Og hvis Marius ikke holder nivået til toppen i europa finnes det vel ingenting vi kan kalle europaeliten!

Under europaturneringen der vant man på -20 etter 4 runder, nå var Friestad -10 på 3.

Gled dere over prestasjonene da folkens, kan da ikke være så vanskelig.

observer

over 19 år siden

observer

velkommen til janteland !

Cooli

over 19 år siden

Cooli

Det må da gå an å spørre om nivået på feltet uten å dra frem janteloven!!!!

Det er ingen tvil om gode prestasjoner her, det er det heller ingen som har påstått! Så slutt med dette tøvet!

PlayBoy

over 19 år siden

PlayBoy

Synest jeg kjenner igjen tendensene fra hylekoret som ville ha Bjørnstad til årets idrettsmann og fantaserte om Masters og tour-vinner...
Vet ærlig talt ikke hva som er best å være av nøktern Jante eller frelst Religiøs, men jeg tar ihvertfall resultatet som en hyggelig hendelse og har null forventninger til neste konkurranse.

Hallo!!

over 19 år siden

Hallo!!

Tydeligvis har veldig få av dere fått med dere hvor sensasjonelt dette er. Jeg har fulgt med litt, og banen de spilte er slett ingen puslebane.

Får bare håpe gutta ikke hører på tullingene som ikke skjønner hva det vil si å spille turneringsgolf for Norge internasjonalt.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her