Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Sørlands "tour"

Trønder

over 19 år siden

Trønder

Hadde tenkt å bruke 8-10 dager av ferien i august på golfbaner på "sørlandet".

Har spilt en del på baner rundt Oslo, så jeg tenkte å starte i Kongsberg og slutte i Stavanger. Kjører bil, så jeg tenkte å spille "tidlig" og kjøre på ettermiddag kveld.

Noen gode tips til hvilke baner jeg burde besøke på veien?

Sol

over 19 år siden

Sol

Utsikten golf og konferansehotell har pakker på overnatting, middag og greenfee. Kvinesdal er forøvrig svært bra for tiden 3 dager til med godt vær så er det perfekt. Ett must på den touren

Kåre

over 19 år siden

Kåre

Dag 1: Kongsberg
Dag 2: Norsjø
Dag 3: Arendal
Dag 4: Bjaavann
Dag 5: Kristiansand + Mandal
Dag 6: Kvinesdal
Dag 7: Jæren
Dag 8: Solastranden + Bærheim
Dag 9: Stavanger
Dag 10: Sola

Lost ball

over 19 år siden

Lost ball

Du må ikke kjøre forbi Larvik. Morsom å spille, og nesten alltid i tipptopp stand

eagle04

over 19 år siden

eagle04

Og KRAGERØ

@lle fugler

over 19 år siden

@lle fugler

Ville antagligvis valgt ut fra egen erfaring, følgende 18 hulls baner: Kongsberg, Larvik, Norsjø, Kragerø, Arendal (hvis greenene er ok), Kvinesdal, Stavanger, Sola.
Hvis du ville få med flere: Vestfold og Nøtterøy (selv om det blir litt opp igjen når du kommer ned langs Numedalslågen, men du skal jo på tur!
Grenland er også en bane som kan flettes inn, hvis du skulle finne på å ta flere på en dag!
9. hullsbaner finnes det mange av!
God tur!

Duffen

over 19 år siden

Duffen

Bjaavann GK i Kristiansand åpner de siste 9 den 24.juni. Blir da ett fantastisk flott anlegg. Bør absolutt besøkes. Sjekk www.bjaavanngk.no

Jonssen

over 19 år siden

Jonssen

Kragerø er jo meget bra. Arendal er i fin stand og jeg tror greenene blir bra i år også. I Kristiansand er det jo som de andre har sagt Bjaavann og videre Kvinesdal lengre vest.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her