Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

golf i portugal

til portugal

over 19 år siden

til portugal

hei.

jeg skal til portugal på sommerferie og tenkte å slå noen golfballer i samme slengen? er det noen som har noen tips evt noen hjemmesider som vet mer om golf i portugal?

Greven

over 19 år siden

Greven

Hvor i Portugal skal du? Nok av folk her inne som sikkert kan svare på litt av hvert om du spesifiserer litt mer. :)

704

over 19 år siden

704

Kan si litt om Algarvekysten hvis det er dit du skal... Men bruker ikke tid hvis du skal være lenger nord i landet :o)

til portugal

over 19 år siden

til portugal

Ja, algarve kysten. hovedsakelig rundt Lagos men er mobil. takk

Vijay

over 19 år siden

Vijay

Hei
Algarvekysten er lekkert.
Quinta de Lago
Palmares
Vilamoura
Penina
Vale de Milho

Dette er gode baner som du kan lese mer om dersom du tar en sjekk paa nettet.

God tur

Webmaster

over 19 år siden

Webmaster

Quinta de Lago (ikke på nett om dagen)
Palmares: www.palmaresgolf.com
Vilamoura: www.vilamouragolf.com
Penina: www.golfholidaysonline.com/portugal_golf.html

Ellers er det mer om golf i Algarve her: www.algarve-golf.com

704

over 19 år siden

704

Her har webmaster lagt inn noen bra linker. Jeg kan også spesielt anbefale Vilamoura og Penina (spilte Henry Cotton Championship Course som var veldig bra).

I tillegg spilte jeg Alto Golf som er en ok bane, men ikke av samme standarden som de to andre. De har et av europas lengste par 5 hull (605 meter eller noe der omkring fra hvis tee. Ca. 15 meter kortere fra gul).

Vale de Milho er en korthullsbane. 9 hull med to forskjellige teesteder. Artig som avveksling hvis du vil ha litt tid på stranden også. Bra kvalitet da jeg var der.

Da jeg spilte der var det omtrent halv pris (på alle banene) hvis man gikk ut mellom 11 og 15 på dagen pga varmen. Dette kan anbefales, da det ikke var særlig mye folk der på det tidspunktet. (Men dette var i september).

Jonssen

over 19 år siden

Jonssen

Se også ettter pakketilbud på Vale de Pinta / Gramacho. To gode baner guttegjengen reiser til hver vinter:-) God tur!

peikometer

over 19 år siden

peikometer

prøv golfferie.no eller er det golfferie.com, de har pakke tilbud ;) god tur

Beentheredonethatdoingitmore

over 19 år siden

Beentheredonethatdoingitmore

Morgado, skal ha minimum 36 om ikke 54 hull nå. Hovedbanen er absolutt i toppklasse i området. Etter Victoria som hadde WGC sist høst, nevnte Quinta de Lago (36 meget gode golfhull og høy kvalitet) for ikke å glemme San Lorenzo, som på lik linje med Roma må oppleves før du dør.

Penina, helt grei, oppskrytt noe av europatouren (penga rår og bra hotell) - Villamoura bra. Palmares - fantastisk utsikt fra klubbhuset og mange gode, men også ditto håpløse hull.

Anbefefaler å styre helt klar av både Pinta og Gramatcho. Mikke Mus og resten av gjengen, ikke bra vedlikeholdt.

De beste banene i juli /august er dessverre de dyreste, da de har råd til vanningsanlegg og vedlikehold.

GOD TUR

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her