Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golf køller

Henrik

over 19 år siden

Henrik

jeg ligger på ca 25 hcp...tenkte og kjøpe et nytt sett herre asså.....med stål skaft....
har dere noen køller og ambefale?
eventuelt noen sider?

Fore

over 19 år siden

Fore

Callaway fusion

og

over 19 år siden

og

jeg er en uerfaren sjafør....

Kan noen anbefalle hvilken bil jeg burde kjøpe......

Flyer

over 19 år siden

Flyer

Kjøp et sett med cavity back, noe offset, og litt bred såle.
Callaway x-16, x-18, Big bertha, Mac gregor og mange andre.

Prøv - det aller viktigste er at du liker de om føler deg trygg og komfortabel med jernene.

Og for all del - du skal neppe ha s-flex i skaftene, dersom du skal kjøpe brukt.

Ærlige Arne

over 19 år siden

Ærlige Arne

Til og. Eg synes du burde kjøpe ein 8 til 10 år gammel Hyundai 1100 Sport. Dei får du rimeleg og dei sparkar som ein dau hest!

Pettern

over 19 år siden

Pettern

Kjøpte meg et Cleveland CG 4 sett. Veldig fornøyd. Testet det på en demodag først og fikk 10% der og da.

Henrik

over 19 år siden

Henrik

?

thomas007

over 19 år siden

thomas007

For all del, kjøpt Callaway x-18!

Utrolig bra køller..

Nico

over 19 år siden

Nico

Her får du 10 000 riktige svar..... og alle forskjellige......
Vurder ditt ambisjonsnivå, vurder hvilke køller du liker (f eks. hater du lange jern, så prøv hybrider istedenfor, liker du triksing rundt green, så kjøp 3,4 wedger, etc, etc), bestem deg for en prisklasse, få målt hvilke spec. som passer deg (lengde, lie, skaftstivhet, grepstørrelse, etc) Prøv så mange merker du gidder (NB, merk deg skaft spesifikasjonene på det du prøver) og gjør deg opp en mening kjøp et sett som DU liker. Av de annerkjente merkene så er alle meget gode. Skaftvalg og tilpassning er vel så viktig som hvilke merke du velger.

På sider som www.edwinwatts.com finner du de fleste merker.

Mitt valg? Mizuno. Angrer ikke et sekund..

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Kjøp Toski T.56, billig , bra, og garanti i to år på at du blir fornøyd. I tillegg får du med en bag på kjøpet.

AdAstra

over 19 år siden

AdAstra

... også kjent som: I tillegg kjøper du en bag

;)

MontyElse

over 19 år siden

MontyElse

...og Børje P utnytter fortsatt den gratis annonseplassen..... her og der og til og med på diskusjonen om barnekøller....

Men OK; det blir som andre steder på nettet der horene markedsfører seg på datingnettsteder og de pedofile markedsfører seg på SOL's barnechat.... og da er det vel greit

Til MontyElse

over 19 år siden

Til MontyElse

Vil bare ønske deg god tur tilbake til datingnettstedet ditt....

MontyElse

over 19 år siden

MontyElse

....OMG.... så fordi at du vet noe om hasj så røyker du det ?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her