Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfkøller for barn

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt gode golfkøller for barn. Ikke helt nybegynner, men på grønt kort nivå. Jeg vet at Olyo har en del som kan kjøpes en og en, men finnes det alternativer til Olyo/noen som selger hele sett ?

2my

over 19 år siden

2my

Kjøpte Jaxx Junior køller til poden på 6 på www.golfplayer.no. De funker helt OK.

duro

over 19 år siden

duro

Finnes mye av ymse kvalitet.

Nike har noen sett som er av veldig god kvalitet, men de koster en del. Kan kjøpes på G-sport (store butikker) eller på internett. Ping har et sett som ser ganske kult ut (Craz-E putter blandt annet). Ellers finner man mye hvis man søker på nettet.

Tarzan

over 19 år siden

Tarzan

Det mest solgte barne settene må jo være US Kids.
Finnes i forskjellige str og hvor god ungen er.
Ser starter sett over alt. Og de selger også løse køller.
Tror det er det beste kjøpet.

HerA

over 19 år siden

HerA

Min sønn brukte US Kids Golf fra han var 3, men bruker nå Olyo. Olyo køllene virker mye bedre. Han er nå 8 og må snart ha nye køller. Det nye Ping settet virker jo veldig bra, men har ikke prøvd det enda. De har ett sett på Ballerud i alle fall. Olyo kan kjøpes i de fleste proshops.

Scannus

over 19 år siden

Scannus

Dersom poden ikke har singelhandicap foreslår jeg Biltema.

TAH

over 19 år siden

TAH

Kongsberg hadde noen halvsett fra Ben Hogan i fjor som så svært bra ut. Ville sjekket ut de. Tror ikke de var så mye dyrere enn Olyo heller.

Børje Pedersen

over 19 år siden

Børje Pedersen

Jeg lager mange sett til barn/juniorer, basert på dagens evner, alder og interesse. Benytter ofte komponenter for junior/dame/standard , bare det er komponenter som passer sammen. Bygger også køllene på en måte som tillater en eller flere forandringer etter som barna vokser til. Gjelder det litt større barn/juniorer kan køllene senere monteres om til standardsett.
På denne måten kan det spares mye penger for foreldrene, uten at starten behøver å bli så mye dyrere.
For de helt minste vil det dog lønne seg med ett billig barnesett, ferdig med bag og det hel.Tøft er det også.

Todd H.

over 19 år siden

Todd H.

Smilende

På din hjemmeklubb så jeg tidligere i år Nike juniorkøller i proshoppen. De stod inne i hjørnet til venstre når du går inn døra (mot rangen)

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Ben Hogan lager barnesett.

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Takker for mange hyggelige innspill. Poden er snart 10 og i ferd med å vokse ut av 6-9 års køllene til Olyo.

Noen som vet hvor de har Ping eller Hogan. (Nike kan jeg åpenbart finne i egen proshop) evt. hvilke nettbutikker som er seriøse ?

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Se feks www.tgw.com. God del junior-utstyr (Ping, Hogan mm). Seriøst og god butikk.

ping

over 19 år siden

ping

vet at de har jr Ping sett på Pro-Shopen i Ski...

ulven

over 19 år siden

ulven

Ser de har Ping hos dormy.se. Men prisen er ikke oppgitt, man må ringe. Såvidt jeg forstår blir de levert på postkonotret, og frakten er sek 295,-

duro

over 19 år siden

duro

Var innom proshop på Grønmo for en tid tilbake. De hadde et sett Ping stående.

Marius Gebhardt

over 19 år siden

Marius Gebhardt

Kjøpte US Kids til datteren min for noen år siden, de er meget bra, det som er bra med de er at de er ekstremt myke i skaftet, og så har de veldig lette hoder, som gjør det lett å slå, og lett å få ballen opp i luften. Nå er de litt korte, og da tenkte jeg bare å forlenge dem, syntes det blir unødvendig å skifte køller til de små hvert år, eller annet hvert år.

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Tusen takk til alle over for konstruktive og gode innspill. Supert !!

Harry

over 19 år siden

Harry

Kjøpte OLYO golfkøller til "den unge håpefulle" her om dagen på XXL. Str. 3-5 år. Ho treffer ballen og er strålende fornøyd med den nye røde bagen (fargen var veldig viktig!).

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her