Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Scotty Cameron Newport 2

thomas007

over 19 år siden

thomas007

Hei.

Noen som vet om noen steder i Akershus/Oslo område som selger Scotty Cameron puttere?

Thomas

sdkm

over 19 år siden

sdkm

nes gk har en del!

thomas007

over 19 år siden

thomas007

flere? ;>

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Vet ikke om de har akkurat Np 2, men på Ballerud har de i hvertfall Scotty Np.

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Må nesten få nevne at jeg har Np2 og er veldig godt fornøyd. Super putter til en helvetes pris.

Flucky

over 19 år siden

Flucky

Ikke for å forsure tråden her :) Men jeg synes Newport 2 er en altfor dyr putter i forhold til det man får tilbake. For min del var den veldig bra på lengekontroll pga metallet, men jeg pullet for mange putter pga den store offseten. Derfor bytta jeg til en centrehafted Odyssey uten offset, og jeg puttet som en gud etter det. Det er under halv pris for odyssey, så jeg synes det blir sært å bruke så mye penger bare fordi Tiger har samme putter.

Overpriset skræl ;) With all due respect.

thomas007

over 19 år siden

thomas007

Ok.

Jeg vurderer også en Yes! Tracy II..

En kammeraten min som har den, og han er veldig fornøyd.., men om jeg får tak i en Newport 2 til en god pris så blir det nok den..

Altså, jeg har ganske lite peiling på sånne tekniske golf ord osv, så om du hadde giddi å forklart litt om det derre offset osv? hva som er fordeler og ulemper ved det?

Thomas

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Enig i at pris-nytte ved en Scotty kan diskuteres, men jeg synes det er en veldig bra putter (Studio Style Np 2 med insert) og den jeg har best lengdekontroll og sikter best med av de jeg har prøvd. Hvis du vil ha mindre offset enn Np 2, kan man kjøpe Np 1.5 eller 2.5. Kan skaffes helt ny til ca 2500,-, men 1-2 ukers levering.

Bogey-golf

over 19 år siden

Bogey-golf

På Hauger har de hvert fall 3-5 forskjellige Scotty pøttere

Nicky

over 19 år siden

Nicky

Hva skal de med dem da?

Glem Yes

over 19 år siden

Glem Yes

Flere PGA-spillere har byttet bort Yes'en sin i det siste, bl.a. Retief Goosen.

thomas007

over 19 år siden

thomas007

Vet du hva de har byttet til og hvorfor?

tk

over 19 år siden

tk

Thomas,

Jeg har en Newport 2 (1/500 edition!) til salgs om du skulle være interessert?

tk.scangolf@hotmail.com

(Er dette innlegget upassende, vennligst fjern det)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her