Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Gode golfsko?

kandu

over 19 år siden

kandu

Hei
Har ett par golfsko fra ecco, men synes de er litt for stive og harde å gå med. Fikk til og med gnagesår sist jeg brukte de.. Derfor er jeg ute etter et nytt par som er lettere, mykere og mer behageligere å bruke. Litt mer sporty enn dressko-typene.

Noen som har sko å anbefale meg ut i fra dette?

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Jeg har Oakley, både Overdrive og Bow Tie. Utrolig god passform. Har hatt både Nike og Etonic, men de fikk jeg gnagsår av. Ikke i nærheten med Oakleyene. Bow Tie er litt sporty design på, mens Overdrive er mer klassiske, men allikevel "tøffe" pga kraftig såle.

ManoWar

over 19 år siden

ManoWar

Prøv FootJoy sine GelFusion II. Utrolig passform, godt dempet såle og klassisk utseende i mykt skinn.

kandu

over 19 år siden

kandu

Likte de Oakleyskoa der, ser gode ut.. Hvor får man kjøpt de i Vestfold/Oslo?

kandu

over 19 år siden

kandu

Sikkert gode de ManoWar, men er ute etter sko med litt mer sporty look :)

anonym

over 19 år siden

anonym

Oakley Bow Tie er suverene når det gjelder stabilitet og komfort.

Hele innleggssålen er i slikt støtdempende gummi. Bred og stabil såle.

Beste jeg har hatt på golfbanen, ingen andre i nærheten hva gjelder komfort.

Maverick

over 19 år siden

Maverick

Vet dessverre ikke hvem som fører skoene - kjøpte de selv på eBay for ca kr 700,- ink frakt og mva(Grapevinehill.com). Ta en ringerunde til proshopene. Vet at de har en del Oakley på Losby, men om de har skoene, vet jeg ikke. Ring event. den norske importøren.

Kjetil

over 19 år siden

Kjetil

Hvordan er disse Oakley-skoene i størrelsene? Små, store eller helt normale?

Maverick

over 19 år siden

Maverick

De er litt små i størrelse. Feks Overdrive må kjøpes 1/2 eller 1/1 størrelse større enn normalt pga Gore Tex membran.

ManoWar

over 19 år siden

ManoWar

kandu:

Jeg leste ikke langt nok.. hehe.. My bad!

veggiss

over 19 år siden

veggiss

adidas tour 360, får oakley bow tie til å føles som tresko ;)

anonym

over 19 år siden

anonym

veggiss med grønt kort vet alt (tror han)

veggiss

over 19 år siden

veggiss

seff...vet alt, klarer alt.

Kjetil

over 19 år siden

Kjetil

Maverick: thnx. Det bekrefter det jeg har hørt tidligere.

Skonisse

over 19 år siden

Skonisse

Jeg overpronerer (mye trykk på stortåa), og det finnes ikke den golfskofabrikant som har tatt innover seg at en stor andel golfspillere har nettopp denne måten å belaste føttene på. Frem til fabrikantene får opp øynene kommer jeg til å gå med mine suverene joggesko, som er tilpasset overpronasjon. Det er bare så dumt at de ikke fås som vanntett modell.

anonym

over 19 år siden

anonym

prøv adidas tour 360. helt sinnsykt deilig å ha på seg!

Yngve

over 19 år siden

Yngve

Adidas tour 360 er de beste skoene jeg har hatt på bena.
Oakleyene er også gode, men Adidas er supergode.

Kjetil

over 19 år siden

Kjetil

Kjøpte et par Overdrive fra USA. Bestillte en størrelse etørre en vanlig. De var akkurat passe. Skoene var helt ordinære, men ganske lette. Ikke noe spesielt gode. Fikk noen jævlige gnagsår, og måtte gå av etter 9 hull. Faen.....

97

over 19 år siden

97

Oakley Neck Tye har en suveren innleggssåle støpt inn i skoen.

www.grapevinehill.com / www.oakley.com

http://sporting-goods.search.ebay.com/oakley_Footwear_W0QQbsZSearchQQcatrefZC6QQcoactionZcompareQQcoentrypageZsearchQQcopagenumZ1QQfgtpZQQfposZQ5AIPQ2fPostalQQfromZR2QQfsooZ2QQfsopZ2QQftrtZ1QQftrvZ1QQlopgZQQsacatZ28079QQsadisZ200QQsaprchiZQQsaprcloZQQsargnZQ2d1QQsaslcZ2QQsbrftogZ1QQsofocusZbs

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her