Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Objektiv banetilstand.

Weedwacker

over 19 år siden

Weedwacker

Hei Gunder og sjefs-marshal fra Miklagard GK
Takk for runden sammen med "Tiger McWood if he could".
Den var akkurat så seriøs som en golfrunde bør være uansett hcp.
Må få karret meg til Miklagard snart, den ser meget bra ut.

Noen som kan skrive litt objektivt om deres hjemmebaner og tilstand den er i? Må få kommet meg ut å testet noen andre baner.

Weedwacker

over 19 år siden

Weedwacker

Glemte min egen vurdering av min hjemmebane.
TYGK er i bra stand. (Den var ihvertfall det forrige helg).
Utslagsteder bra, fairwayer er bra, greenene kunne vært litt raskere men er fullt brukbare uten alt for mye skader etter vinteren.

Oppsummering; i god stand og vel vært greenfee. (Spesielt hvis du er gjest av medlem, du får da en god rabatt).

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Miklagard er i grei stand, greenene kommer seg etter at de nå blir dresset og vannet. Fairwayer er resådd og har derfor en del skjære-striper og noen tørre felter. Banen er har vår-preg, men det er mulig å spille god golf der.

x

over 19 år siden

x

Hvis Fjosok hadde kommet til SognFjordanes internasjonale Golf og turbane og truffet dagens "Miklagardstandard" - hadde det vært like positivt da tro.........

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Jeg vil vel ikke si at "grei" er et veldig positivt ladet ord. Forholdene er greie, men de er ikke "gode" og langt fra "veldig bra" og "perfekt" ser ut til å være veldig langt fram i tid. Med tanke på at ambisjonene ligger et sted mellom veldig bra og perfekt så kan ikke "grei" bli sett på som noe positivt.

Hadde jeg spilt på en lavbudsjettsbane med sånne forhold så hadde jeg syntes at det var bra, men når det gjelder Miklagard så er det ikke bra.

Jeg har større forventninger til en dyr bane enn til en billig, men det ser i det minste ut til å skje noe på Miklagard. De jobber på spreng for å få den i god stand og med tanke på at andre baner i området sliter med det samme så er nok forholdene greie alt tatt i betraktning.

x

over 19 år siden

x

Mange takk Fjosok - dette hørtes sannsynlig ut og det virket som om du hadde vært der ja :)

Ja, ja , ja - jeg vet du er der daglig i hvert fall nesten....

Hørte at dere har fått oversendt greengrass utenfra stemmer det? og regner dere med at dette kan holde her i Norge hvor det er litt annet klima enn der det er sådd inn og vokst opp---. synes det høres litt optimistisk ut, jeg.

HIO

over 19 år siden

HIO

Losby begynner å ta form, men det er fortsatt 4 provisoriske greener og 1 reservehull. Tar seg opp, men er fortsatt et par uker unna å være i tipp topp stand. Bunkerene er fyllt opp med sand og nytt gress lagt rundt mange bunkere. Ville nok ventet til i midten av juni hvis jeg skulle spilt greenfee på Losby

Tron

over 19 år siden

Tron

Spilte Evje i dag. Første gang jeg har vært innom Moss & Rygges bane.
Forholdene var bra de. Personlig så slet jeg litt en del med raske greener, og jeg må si at forholdene ellers på banen var upåklagelige.
Flott anlegg som jeg nok kommer til å besøke flere ganger.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

x: Det er blitt kjøpt inn ett par tusen kvm med ferdig-green fra England, dette er av så vidt meg er bekjent av en mer robust gressblanding (som de også skal re-så resten av greenene med) enn den som er der fra før. Noe av utfordringen når man legger ferdiggress synes å hindre uttørking, noen steder kan det virke som om dette kan ha skjedd. Nå vannes det derimot jevnlig og det virker som om det meste er under kontroll.

Kan jo også legge til at undertegnede spilte 5 over par fra backtee i dag, så helt umulige forhold kan det ikke være... ;)

x

over 19 år siden

x

Gratulerer med god runde.
Vann er ett must på ferdig green og å passe på at det ikke tørker ut de første ukene - burde nesten ha egne folk til å passe på at et ikke tørker og at kantene ikke kommer opp. Får håpe det holder, dere har jo erfaring fra ferdiggress fra før (fairway ble lagt en gag jeg var hos dere for et par år siden) så de vet vel hva de holder på med.

Troddde forresten det var A4 dere hadde, har de gått over til noe annet nå??

Nøtterøy i sjefsstand

over 19 år siden

Nøtterøy i sjefsstand

Nøtterøy har holdt meget høy standard de siste ukene, nå er også klubbhuset oppe og går for fult!

Fairways, teesteder og greener er i topp stand. Greenene begynner å bli superraske også, slik som vi vil ha det!

Medlem

Nøtterøy!
Alle velkommen til oss!

Geir

over 19 år siden

Geir

Ble dratt med til Aas Gaard Golfpark gjennom et bedriftsarrangement tidlig forrige uke. Er selv medlem på Losby og Miklagard, og har ikke spilt i Hakadal før nå.
Vi ble skikkelig overrasket over glimrende forhold - raske, tette greener, fairwayer meget bra. De første 5 hullene var noe korte men artige, de fire siste var skikkelig utfordrende. Banen avsluttes med et fantastisk hull med et flott vannhinder.
Skal si at jeg ikke hadde noe tiltro til et prosjekt der oppe - tar det tilbake! Masse folk på en hverdag, hyggelige ansatte og gode forhold. Inntil mine baner kommer seg til den standarden vi kjenner blir det nok flere besøk!

Pølsa

over 19 år siden

Pølsa

Har spilt samme bane og sitter igjen med det samme intrykket som deg, Geir.
Litt synd det bare er 9 hull, men når banen blir ferdig tror jeg den blir utrolig bra.
I dag går turen til Tyrifjorden.

Grøten

over 19 år siden

Grøten

Har også hørt mye positivt om Aas Gaard Golf.
Noen som vet når de neste 9 åpner ?

Prøvde forøvrig å bocke en runde der i dag, men fullt !

simen fulland

over 19 år siden

simen fulland

Hyggelig å høre at dere har hatt en fin runde på Aas gaard golfpark:-)

"Grøten" de neste 9 åpner antagelig i slutten av juli. Dette er imidlertid væravhenging. Ideelt vær gir tidligere åpning, dårlig noe senere.

King Ben

over 19 år siden

King Ben

Må si meg enig i superlativene ang Aas gaarg golfpark.....

Spilte den for et par uker siden. Intill da var det de beste greenene jeg har spilt i år.
Inkludert Miklagard, Holstmark, Tyrifjorden, Kongsberg, osv.osv.osv.osv...

Titless

over 19 år siden

Titless

Har nå prøvet banen i Hakadal, til dels pga disse innleggene. Her kommer en rapport:

Flott bane, med mange fine hull. Artig å se at de har så flotte greener når andre baner i nærheten sliter med greener som ser ut som potetåkre.

Banen har god merking på avstander, gode treningsmuligheter, tette utslag, gode fairwayer og vann på alle hull. Minus må være at det er vanskelig å finne banen pga dårlig skilting. (rakk bare en halv bøtte på rangen før vi måtte skynde oss til utslag 1)

Alt i alt var det en meget hyggelig opplevelse, blir nok ikke siste gang vi besøker denne banen.

Ruben

over 19 år siden

Ruben

Nes er riktig nok ikke min hjemmebane,men jeg velger å uttale meg likevel. Spilte der igår og ble ikke imponert. Har egentlig pleid å like denne banen, men med skikkelig dårlige greener og et uuuutrolig saaaakte spill ble det ikke en kjempe golfopplevelse. I perioder var vi flere flighter som ventet på hver tee...og det er dårlig syns jeg. Så ut som det skyldtes at roughen er latt vokse godt. Og det merka vi godt. Ballen trillet rett over greenen eller så vidt ut av fairway...og...borte! Nei, la heller turen og greefee-kronene gå til en annen bane er mitt råd.

Ernst

over 19 år siden

Ernst

Tyrifjorden var knallbra nå synes jeg. Fine fairways og greener med jevn standard på alle hull, grønne og fine. Hvis de klipper ned greenene litt snart, blir de helt rå.

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Spilte Bærum i går. Årets verste greener.

Spilte

over 19 år siden

Spilte

Drøbak i går. De kan ikke skryte på seg gode greener de heller. Hva er det som skjer der i år? De pleier da å være gode de???

BR

over 19 år siden

BR

Nes GK har endelig gjort noe med den tøffe rough'en. F.o.m 13.6 blir det nå klippet 6 meter EKSTRA semirough på hver side av fairway og i tillegg er noen "problem"-områder tatt spesielt. Det er selvfølgelig igjen noe rough, men dette SKAL det være på en golfbane. Banen fremstår igjen som en kvalitetsbane. Rough'en skal nå normalt ikke skape problemer og spillet går nå raskt igjen.

Teddy

over 19 år siden

Teddy

Spilte Hauger i går på jubileumspris og må si at det er en fantastisk bane, både design og forhold. Hyggelige folk og fint vær.

Smilende Sam

over 19 år siden

Smilende Sam

Til Spilte; Greenene på DGK er som de pleier - ikke dårlige og ikke supergode og dessverre litt forskjellig fart på de forskjellige greenene....

olemartin

over 19 år siden

olemartin

Spilte krokhol i dag, og greenene var forferdelig dårlig. Fairwayene og roughen var greie nok.

704

over 19 år siden

704

Losby begynner komme seg. Sliter en del med greenene fortsatt, så de trenger et par uker, men fairway'ene er fine, og de er stort sett ferdige med arbeidet på banen.

Bananskru

over 19 år siden

Bananskru

Spilte på Skei før helga. Vet ikke helt om man skal slakte forholdene, eller synes synd på dem der oppe. Naturmessig en helt uovertruffen bane innunder Skeikampen med flott utsikt. Men du verden så kort sesong og vanskelige forhold de må ha der oppe!

De hadde nedsatt greenfee pga. dårlige greener, og dårlige greener var det. Gresset på fairway var lenger enn jeg noen gang lar gresset bli hjemme på plenen, og jeg klipper ikke gresset i utide, for å si det sånn. Mao. tilnærmet null trill på fairway. Dette sammen med matteutslag på hvert hull og steinharde sandbunkre trakk kraftig ned. Greit nok at det er vanskelige naturgitte forhold 800 m.o.h, men de kunne i hvert fall prøvd å holde banen i stand. En liten tur med gressklipperen i ny og ne ville hevet standarden flere hakk.

Den flotte naturopplevelsen reddet dagen, men jeg vil heller anbefale Hafjell dersom man er i dette området.

Megaslice

over 19 år siden

Megaslice

Spilte Asker søndag, og tror at det er første gang 18 hull har gått unna på 4 timer! Ny hull-rekkefølge var grei, og greenene var bra. Noen var litt "langhårete", men grønne og fine.

Synes det er litt rart at det er så få spillere ute på banene i helgene. Nesten ingen fulle 4-flighter - har golfbølgen lagt seg?? Har andre baner samme erfaring??

Fooore

over 19 år siden

Fooore

"Nye Borre" var veldig bra lørdag, litt sopp på et par av greenene uten at det var hump&sprett av den grunn. Praktfull natur!

Bærum

over 18 år siden

Bærum

er knallbra med fine greener og fairways.
Spilte der 2 juli

kongsberg medlem

over 18 år siden

kongsberg medlem

banen er kanon bra, men greenene er litt treige og kløveren er riktig tjukk og fin.
For alle som synes kongsberg er lett ,nå er det tid for å spille banen og finne ut hvor lett den er.
GOD TUR

teddy

over 18 år siden

teddy

Kongsberg er kjempefin ja, men litt trege greener. Roughen er tjukk og svært tøff men fairwayene er brede og innbydende! Du fortjener straff når du går helt ut i tykkroughen. Synes fortsatt den er slopet i letteste laget (et par slag for lett for en tjue hcp).

Rough-hunter

over 18 år siden

Rough-hunter

Tok en tur til Hakadal i dag. Hadde ikke sjekket internettsiden før vi dro. Ble møtt av følgende beskjed: Halv greenfee pga av at greenene hadde blitt luftet for to dager siden. Vi hadde vel egentlig ikke valg, hadde jo kjørt en halv time for å spille på denne "forgjettede" banen.

Litt slukøret dro vi mot driving rangen, men der startet oppturen. Callaway range-baller, fairwaybunker på range, chippinggreen og matter med pegger med 3 forskjellige høyder. En uåpnet kjempestor puttingreen (visstnok klar om 3 uker) vil supplere treningsområdet etterhvert.

Deretter bar det ut på banen. Etter å ha betalt 175 kroner for 18 hull var vi forberedt på det verste etter å ha spilt på dårlige greener på de andre storanleggene på Østlandet samme uken, inkludert Hauger, Miklagard,Haga og Losby. Greenene var utrolig nok de beste vi har spilt på i år. Vi måtte spørre oss selv, enten har ikke administrasjonen i Hakadal sett hvordan greenene er på de andre banene, eller så har de satt seg mål som overgår de nevnte banene.

Artig bane, masse vann. Alt i alt ble dette en stor opptur.

petter hognes

over 18 år siden

petter hognes

hyggelig at du likte banen. ja greenene var "dårlige" i våres øyne. velkommen tilbake når de nye 9 åpner og greenene er perfekte ;)

gg

over 18 år siden

gg

Spilte Nøtterøy i dag og banen er i en FANTASTISK forfatning. Er selv medlem på Miklagard, og jeg må innrømme at jeg ikke kan huske at vi har hatt så gode greener her oppe. 100% rettferdig rull på godt designede greener. I tillegg var fairwayene som et stueteppe og divotene ble perfekte. Definitivt verdt femhundrelappen det kostet.

gjestespiller.

over 18 år siden

gjestespiller.

Har både spillt Hauger og Miklagard de siste to dagene. Banen på Hauger er bra, men desverre fortsatt noen skader på greenene. Fairwayene er knallharde, men ellers er banen bra. På Miklagard må jeg si jeg ble imponert. Banen var i meget god forfatning og greenene rullet bedre og jevnere enn noen annen bane jeg har spillt i år (inkludert Nøtterøy og Hakadal). Begge banene er verdt et besøk spør du meg. Skal spille Kragerø til uken og der hører jeg at greenene er strålende, gleder meg allerede.

gjestespiller

97

over 18 år siden

97

Har Hakadal åpnet alle 18 ?
Vi skal ned å spille den rundt 19.-20/08. Gleder meg allerede !

petter hognes

over 18 år siden

petter hognes

den burde ha åpnet da ja,

medlem-medlem

over 18 år siden

medlem-medlem

Haha. Jeg er medlem på alle de beste banene i Norge men jeg synes de middelmådige er bedre.
Aller best er de dårligste.

gg

over 18 år siden

gg

Nøtterøy har for øyeblikket definitivt bedre greener enn miklagard og kragerø. Vesentlig bedre.

Yngvar

over 18 år siden

Yngvar

hoho mange sakelige og "objektive" innlegg her ja =)

Tobben

over 18 år siden

Tobben

Nøtterøy er bare FANTASTISK. Kjempe bra fairway og 18 greener uten en synlig skade.

Tommy G.S.S

over 18 år siden

Tommy G.S.S

Hei Dere !

Tittet innom forumet og satt stor pris på de vurderingene som alle har bidratt med. Litt stolt ble jeg jo da det var skrvet mye godt om min hjemmebane i Hakadal. Jeg er selv rimlig ivrig golfer og har nå i år spilt 59 ( 18 hull) runder. Noe reising blir det jo og det er moro å prøve nye baner. Personlig synes jeg Evje har vært meget bra i år (tidlig i år), men med klima som de har i Østfold så er det ikke rart om de får noe gratis. Etter å ha lest disse innlegende sitter jeg igjen med noen spørsmål ang greenkeepere og byggeform. Det er lett å tenke at man i dag vet mer om bygging av baner og dermed også kan skaffe seg et fortrinn hva banetilstand gjelder.
Banen min var bra fra første åpningdag og har bare blitt bedre med tiden. Mye som en god vin. Men om man ikke har kompetansen som naturlig nok kreves så er det lett og ødelegge en slik god vin! Er nivået på greenkeeperne så sprikene at det gir så store utslag for baner som geografisk og klimatisk er like ?

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Spilte Oppegård i går, første gang i år, veldig bra fairwayer men greenene var ikka optimale. Trege på første ni, litt grusete på siste ni, men de var jevne hvilket utfordrer læringsevnen....

Ikke spesielt mye folk, greit tempo.

Ga mersmak!

greenfeespiller

over 18 år siden

greenfeespiller

Nes er i kjempeslag: Fairways og greener er svært bra. Det eneste jeg kan utsette er at folk er dårlige til å reparere nedslagsmerker på greenene.

Jostein

over 18 år siden

Jostein

Hafjell har meget bra forhold. Særlig greenene er supre, men også fine fairways.

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Spillte Solum i Holmestrand i går for første gang i år,og ble litt skuffet. I forhold til i fjor på denne tiden var banen ikke spesielt bra stand. Tørt,hardt,lite gress på greener(selv om de var jevne). Bunkerne er steinharde. De har klippet ned roughen mange steder,så banen fremstår som ganske lett.

De har vel hatt en hard vinter der også,og tørke nå. Men virker som de ikke har god nok vanningskapasitet på fairways. Greenene på siste 9 er mye bedre og finere enn første 9. Så hvis du skal spille 9 hull,gå de siste! De er bra.

De holder på med arbeid i vannhinderne,ser ikke spesielt bra ut der og i nærheten...

Men men,positivt er det at greenfee er så lav som 150,- på hverdager i juli

Ola

over 18 år siden

Ola

Er det noen som har en oppdatert status på Hauger? Vurderer å spille der i morgen.

Takk

Tron

over 18 år siden

Tron

Spilte Byneset for første gang i dag. Spilte begge sløyfene (Syd/nord).
Banen var veldig bra gode fairways og flotte greener. Jevne og ganske raske. Syd-sløyfen er noe kort, men dette blir jaggu et fint anlegg når de resterende hullene på nord-sløyfen er klare .

704

over 18 år siden

704

Ola,

jeg spilte Hauger i helgen, og den er grei nok med tanke på at det koster 300 kroner i juli. Men ikke noe mer enn det.

Flere av greenene er humpete og "flekkete" og noen av fairwayene har også sett bedre dager.

Ola

over 18 år siden

Ola

Takk, 704. Kan hende det er bedre å betale 150,- til for å spille Miklagard en gang til. Har alltid slitt med scoren på Hauger og tenkte å gjøre et nytt forsøk:-)

Tassen

over 18 år siden

Tassen

704!
Jeg må si du var snill mot Hauger ved å si at den er grei og verd 300,- Synes heller greenfee burde være 150,- og etter å ha spilt en del med greefee spillere i år så er klagene mange og sterke. Dessverre...

704

over 18 år siden

704

Nåda, så ille er det ikke. Av de andre banene jeg har spilt i Oslo-området i det siste så er det bare Miklagard som er i god stand. Så hvis du spør meg, Ola, så ville jeg absolutt heller brukt 450 for å spille Miklagard en gang til, enn å spille Hauger.

Poenget mitt er at mange andre baner til 300 kroner i Oslo-området er ikke noe bedre enn Hauger om dagen.

Losby er også noe bedre, men der er det jo mye dyrere.

jeje

over 18 år siden

jeje

Bærum er fin og koster bare 250 før kl 14

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Drøbak i går; bra fairwayer, ok greener(men ikke mer), en god del venting.

Alessandro

over 18 år siden

Alessandro

Byneset GK er rett og slett strøken. Eneste aberet er vel at de fleste av dere i dette forumet holder til i østlandsområdet, og ikke i Trondheim.

Har vært å spilt både Østmarka, Tyrifjord og Bogstad de siste dagene. Men hva kvalitet på fairway, bunkere og greener angår, må jeg(noe partisk) si at Byneset holder bedre kvalitet enn alle disse nevnte banene.

Miklagard har jeg aldri spilt, men skal dit i midten av august. Må si jeg gleder meg stort, etter å ha lest diverse innlegg i dette forumet angående denne banen! Har STORE forventninger!

704

over 18 år siden

704

oslo er i tip top shape også hvis man ser vekk fra noen områder med nytt gress på hull 12 og 13. dog noe dyr med sine 600 bols.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Evje i dag; nydelig!

Ola

over 18 år siden

Ola

Da har jeg spilt Hauger og helt håpløst var det jo ikke, selv om både greener og fairways nok har sett bedre dager. Det må jo ha blitt bedre der den siste uken. 300,- var en grei pris, men heller ikke mer.

Flyer (Haugermedlem)

over 18 år siden

Flyer (Haugermedlem)

Hauger var dårlig i mai og deler av juni. Nå er banen helt ok, og på høyde med de fleste baner i østlandsområdet.

Bogey

over 18 år siden

Bogey

Akkurat ferdig med en runde på Kongsberg, 200 kr og meget bra greener. De som har muligheten bør prøve Kongsberg i helgen. Tror de har tilbud om 200kr ut Juli.

704

over 18 år siden

704

Spilte også Hauger i dag, og syns det var bedre forhold enn tidligere. Fortsatt ikke tip top shape, men helt greitt for 300 kroner.

Rakk du runden før tordenværet, Ola?

Ola

over 18 år siden

Ola

Jo da, 704. Jeg gikk ut kl 0610 for å rekke en runde før jobb og da skinte solen:-)

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Skjeberg i dag; strålende!

oslo gk

over 18 år siden

oslo gk

spilte der lørdag og søndag. fantastiske forhold, ett sted enn bør ta seg en tur

eisp

over 18 år siden

eisp

Nettopp vært i Bodø en tur, både banen på Myklebostad: http://www.saltengolf.no/index.php?ID=165

og banen på Ilstad:
http://www.bodogolfbane.no/

var svært fine. Fairway'ene på Ilstad var utrolig bra, så om du skal nordover kan jeg anbefale en runde der:-)

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Spillte 4 runder(18 hull) på 9-hulls banen i Valdres fra torsdag til søndag. Banen er i veldig bra stand,veldig fine greener og fairways. Har vært tørt i perioder der også,så det var overraskende grønt og fint. Men det regnet og var solskinn om hverandre i helga.Lite nedslagsmerker og oppslått torv.

Banen anbefales på det varmeste,sløyfa med de 3 første hullene(ut på ei øy) er trolig noe av det mest idylliske man kan spille i Norge

Eneste minus er at kroppen verker etter en hard golfhelg,lang bane(over 5800 fra gult),og litt gåing mellom noen hull,og tilogfra hull 1.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Grønmo i kveld; strålende.

Som en ekstra krydring av det hele stakk en reveunge av med ballen min på green på hull 3, jaja...

ivaro

over 18 år siden

ivaro

jepp, Kevin. veldig fin den banen i valdres. de to første hullene er utrolig flotte.

Fooore

over 18 år siden

Fooore

Drøbak i dag, strålende, greener har blitt topp igjen!

smil

over 18 år siden

smil

Nes er helt toppers om dagen

Jonssen

over 18 år siden

Jonssen

Har hatt 3 runder i Arendal denne uken; etter en lang tørr periode har litt regn nå satt banen i topp stand; greenene er tette, fine og raske og fairwayen så bra som jeg noen gang har sett den på den banen de siste årene. Absolutt verdt en tur...

Kevin

over 18 år siden

Kevin

Holtsmark: spillte der for første gang i dag,og opplevelsen var veldig positiv. Er bare de første 9 som er åpnet,men de 9 siste er klare og åpner til helgen. Fantastisk bra forhold,strålende fairways(litt bløtt pga mye regn) og de beste greener jeg har spillt på hittil i år. Layout og design er imponerende,spesielt rundt green områdene. Makan til utfordrende og ondulerte greener..i tillegg vanskelige flaggplasseringer.

Gleder meg virkelig til å prøve de siste 9,de så veldig bra ut de og:-)

prøv banen,du blir helt sikkert fornøyd

veggiss

over 18 år siden

veggiss

siste 9 åpner på onsdag, og jeg har booket både onsdag kveld og torsdag morgen. må ligge i hardtrening frem mot klubbmesterskapet i helgen!!

Dude

over 18 år siden

Dude

Dersom de klarer å holde prisene på Holtsmark på det nivået de har nå, tror jeg nok de vil få mye besøk fremover. Har selv spilt de første ni der og er fullt på høyde med det beste jeg har spilt i Norge tidligere. Det eneste jeg savnet var vann, men det har noen juv som oppveier noe. Blir det foresten noe vann hinder på siste 9?

Tron

over 18 år siden

Tron

Jeg var også imponert over første ni på Holtsmark.
Mener jeg så noe vann på et kart over siste ni, men jeg vet ikke hvor mye vann som er i spill. Må nesten se hullene først.

Ola

over 18 år siden

Ola

Spilte alle 18 i dag og det er ikke noe vann i spill. Derimot er det veldig mange bunkere og flere spennende juv:-)

I det hele tatt en kjempeflott bane

Jostein

over 18 år siden

Jostein

Tromsø GK. Skulle besøken en kompis i Tromsø, og benyttet anledningen til å besøke denne vakkert beliggende banen. Forferdelige greener, stedvis meget sparsomt begressede fairways, men fantastiske omgivelser og en del artige utfordringer.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her