Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

EM junior

observer

over 19 år siden

observer

Da nærmer det seg uttak til EM lag for gutter og jenter!
lagene tas etter som jeg har forstått ut etter helgens A-tourer?

Noen som tør tippe toppen av listene i helgen, og/eller uttak til lagene?
gøy dette.

Pedro Dimas

over 19 år siden

Pedro Dimas

Jeg tipper EM-lagene blir slik.....

Gutter:
Marius Thorp
Anders Kristiansen
Are Friestad
Fredrik Kollevold
Joakim Mikkelsen

Jenter:
Amalie Valle
Marita Engzelius
Karoline Skarpnord
Karinn Dickinson

Lett;)

Julenissen

over 19 år siden

Julenissen

Er det ikke 6 spillere på guttesiden?

Mr 3 putt

over 19 år siden

Mr 3 putt

tipper thorp, kristiansen, friestad, kollevold og mikkelsen er sikkre. men hvem som får den siste plassen får vi se etter a tourene i helgen

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Enig med Pedro Dima både mht guttene og jentene, og så får vi som Mr 3 putt sier vente til etter denne A-touren hvem som blir den siste gutten.

bananaslice

over 19 år siden

bananaslice

Noen som tør å tippe laguttakene nå?

og samtidig noen gjetninger rundt wildcards til den kommende challengetouren?

Pedro Dimas

over 19 år siden

Pedro Dimas

Tror fremdeles guttelaget er klart...6 mann blir nok en ung og lovende!

Var nok av overaskelser på Jentenes A-tour i helgen, så det laget blir nok vannskelig å tippe nå!?!?

Noe forslag!?

De kan vel ikke komme utenom Lene Hafsten Mørch som vant i helgen!?

bananaslice

over 19 år siden

bananaslice

Hos jentene kan man vel tippe Hafsten Mørch, men hos guttene er det vel rimelig åpent rundt den siste plassen!?

blir spennende å se hvor svenskene i NGF finner potensialet man leter etter for den siste plassen.

yahoo

over 19 år siden

yahoo

Jeg tor det blir tøft å ta ut laget til jentene denne sesongen! Før helgen var laget nesten klart med Amalie Valle, Marita Engzelius, Krinn Dickinson og Karoline Skarpnord, men etter at LEne Hafsten Mørch og Charlotte Andresen spilte så bra denne helgen blir det vanskeligere... Alle disse jentene har hatt et par bra resultater denne så langt denne sesongen. allikevel tror jeg Karoline er klar og at det til slutt blir diskusjon mellom Asker-spillerene Lene og Karinn. Tøft av Asker at de har to potensielle spillere! Rachel Raastad trodde jeg skulle få komme med tidligere men hun har jo falt helt bort denne sesongen.. Synd, men alle klarer vel ikke å utvikle seg videre hele veien!

Pepper

over 19 år siden

Pepper

Det blir vanskelig å ta ut jentelaget, og hvem vet vel hva forbundet tenker og legger vekt på? Tidligere har nok både Karoline og Karinn vært foretrukne under ellers like fohold, men helgens A-tour viste at det er labilt i toppen. Ifølge ryktene ble det imidlertid spilt god golf med mange birdier i sluttspillet. Ser ikke helt hvorfor Karoling skal foretrekkes fremfor Karinn og Lene, men hva bestemmer Lars Vangdal? Kanskje det blir 2 Asker-jenter sammen med Amalie og Marita? I så fall en fjær i hatten til juniorpro Andreas Thorp.

Olaf

over 19 år siden

Olaf

Når tar de ut Jentelaget??

Sving Guru

over 19 år siden

Sving Guru

De burde vel ta ut laget nå snart.....men turneringen i helgen ga vel ngf-coachene litt hodebry!?

4,7 hcper

over 19 år siden

4,7 hcper

6.mann burde jo gå til en som har overrasket i år. Morten Bergan er jo høyt oppe. har vunnet en turnering, og hatt 9. og 5.plass på a-tour. ryktes at han spiller veldig stabil golf.

viktig å se at man kan score lavt også, her har Morten flere 9-hullsrunder hvertfall gått under par i år i turnering. Samt vunnet to av to omspill, dette vitner jo om sterk psyke... eller hva? hvem andre er aktuelle?

Facit

over 19 år siden

Facit

Daniel Bøe Jacobsen er en mann for framtiden og som man bør satse på allerede nå!

shorty

over 19 år siden

shorty

jentelaget til em bli tatt ut etter a-touren på oslo. de fikk vel litt ekstra hodebry de som skal ta ut laget etter helgen på kongsberg!

jepp

over 19 år siden

jepp

da var begge lag klare!
uvanlig lite klaging på årets uttak, vil det si at NGF har gjort korrekte valg?

missing link

over 19 år siden

missing link

jeg vet ikke helt om jeg vil si at ngf har gjort det korrekte valg men hvertfall på jentesiden var det veldig tøft å skulle velge noen for det har vært så jevnt i toppen. jeg syns de har tatt ut et bra lag men karoline skarpnord er en gullunge blant coachene som selvfølgelig har hatt noe å si!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her