Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Miklagard

AVK

over 19 år siden

AVK

Er det noen som kjenner til om Miklagard har noe greenfeealternativ hvor du kan spille to runder samme dag? Jeg skal kjøre 20 mil for å spille banen og har da lyst til å gå to runder når jeg først er innom.
Har sett at det selges greenfee billetter / dagsmedlemskap fra tid til annen...noen som har noe slikt for salg?

Er banen i bra stand for tiden?

mvh
AVK

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Er usikker på om du kan spille to runder for en greenfee - tipper du ikke kan det dessverre. Men ring dem å spør og si at du kjører langt for å spille banen :)

Banen er ikke i kjempestand nå for tiden, men absolutt bra sammenlignet med de andre banene rundt omkring. Selv om mange av greenene har fått nytt ferdigsådd gress fra England så er dem veldig bra å putte på. Noen steder er det litt lappete, og noen steder vinterskader, men ballen ruller bra og følger linja bedre enn andre baner jeg har spilt i det siste. De er også ganske kjappe. Fairwayene har tørket bra opp og er fine å slå fra. En av fairwayene (hull 5) sliter vi litt med.

Schwiftyfour

over 19 år siden

Schwiftyfour

GODE GREENER?????

ERU NORDLENDING ELLER?

er jo som å spille golf på en fotballbane.

hopp og sprett og tjo og hei......

Hi hi

over 19 år siden

Hi hi

Nå blir det bråk....... :-)

Og der...

over 19 år siden

Og der...

..er vi i gang igjen. Slapp av, greenene er bra.

Per Kristian

over 19 år siden

Per Kristian

Her er bråket! ;-)

Det er vanskelig å være enig i at greenene er bra når de mangler mye gress enkelte steder (helt brunt) og nesten alle greenene er lappet på med nytt gress. Green på hull 15 er såvidt jeg husker den eneste greenen jeg syntes var bra. De sliter også litt med at lappingen sprekker opp i kantene. Jeg gikk to runder torsdag og en runde søndag og tenkte vel aldri at greenene var dårlige, men heller at jeg har sett de i mye bedre stand og at det blir spennende å se hva som skjer med de forskjellige gresstypene i greenene og lappene.

Gunder

over 19 år siden

Gunder

Mihihih. Æ e norlænning æ... korsn e d me dæææ.. Trailla laiila laiillaai laaa!!

Æ syns nu griinan e bra æ! Æ putte mykje bedre på dæm enn på f.eks Kongsberg, Evje, Tyrifjorden. SÅ DET SÅ :) Nøtterøy derimot hadde jevne greener selv om de var noe treige. De er de beste jeg har spilt på i mai.

Enig med deg Per Kristian. Blir spennende å se hvordan de ulike gresstypene fungerer sammen når gresset gror bedre. I går vannet de greenene endel og da fløt lappene mye bedre sammen. Green 15 er den desidert beste greenen ja.

La oss håpe på godt vær framover så blir det sååå fint atte.

duo

over 19 år siden

duo

Skal dere spille på dårlige greener så forsøk Hauger og Mørk.

StianM

over 19 år siden

StianM

Er drivingrangen åpen for spill på gress, eller er det kun matter som gjelder enda ?

Sticky Butt

over 19 år siden

Sticky Butt

Var åpen på turneringen lørdag, men tror det har vært matter siden da. Er kanskje litt tidlig ennå - kaldt som helvete i dag. Brrrr.

AVK

over 19 år siden

AVK

Utrolig iriterende at dere ikke kan holde en seriøs diskusjon igang her inne. Bare drittslenging om greenene er så eller så bra..... Hold dere til fakta!

Schwiftyfour

over 19 år siden

Schwiftyfour

det gjør vi som vi vil med........

utrolig irriterende at vi ikke kan diskutere akkurat som vi vil uten at sånne KONGA som dæ skal komme og diktere oss....

hold deg foran TV'en...

hihi

Slicky Butt

over 19 år siden

Slicky Butt

FAKTA!!!!!

hahaha

Gnål

over 19 år siden

Gnål

Schwifty: ikke så lett for deg å holde deg foran TV'en. Er vel ikke strøm så langt på landet som Hønefoss er?

Schwiftyfour

over 19 år siden

Schwiftyfour

den fikk du klem på, surpompen......

Gnålppomp

over 19 år siden

Gnålppomp

Hehheehhehehehehhehehehe. Du kan ikke komme her å tøffe deg og gjemme deg bak et hemmelig nick. Vi vet hvem du er. Vi finner ut hvor du bor. Er du frekk, blir du straffet. Vi har nemlig noen i gjengen som kan straffe deg.

Schwiftyfour

over 19 år siden

Schwiftyfour

ikke bor jeg i Hønefoss heller.......

TigerFan|

over 19 år siden

TigerFan|

Hah, Gnålppomp er bare sur for at han blir mobbet for den utrolig femi Burberry paraplyen sin.....

Gnålpromp

over 19 år siden

Gnålpromp

Det er bedre med femi Burberry, enn femi håndledd i svingen sin!

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Dere har ikke peiling på femi paraplyer. Burberry er en machobombe sett i forhold til f.eks. Gants orange.

Jaha...

over 19 år siden

Jaha...

Her diskuterer gutta fra Miklagard som viser hvor voksne der er...
Miklagard virker som en stor barnehage.

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Japp, med MASSE sand!

Til Jaha...

over 19 år siden

Til Jaha...

Du vet Jaha... Hvis du klarer stigmatisere en hel klubb med 1000 medlemmer på bakgrunn av at du ikke skjønner humoren til tre av dem så sier vel det litt om hvem som er nærmest barnehagen når man snakker om mental kapasitet...

Hahahahaha

over 19 år siden

Hahahahaha

Nå er det ulovlig å ha det morro også. Miklagard er nok en stor barnehage, kun med medlemmer som ler og pjatter tull og tøys. Ingen seriøse der. Det skulle vært straffbart å ikke være sure og grinete.

Nei bli heller medlem i Groruddalen der det bare er snobbete wannabes og folk som nekter å markere ballen sin.

Spiller spør en junior: "kan du markere ballen din?"
Mammaen svarer: "NEI det TRENGER han ikke gjøre !!!"

Alessandro

over 19 år siden

Alessandro

Ser frem til å teste Miklagard i sommer!

Fooore

over 19 år siden

Fooore

Skjønner forsåvidt godt at folk blir lei av chattinga som heller burde blitt gjennomført på mailnivå, men-men.

Jeg gleder meg uansett også til å spille Miklagard ila høsten, banen er spennende med bra kvalitet.

Gutter

over 19 år siden

Gutter

Asså gutter. Dere må godta et en del av Scangolf's besøkende kjenner hverandre, og vil naturlig nok snakke til hverandre på forumet. Sånn er det på alle andre verdens forumer også. Det er vel ikke vanskelig å skumme over denne såkalte "chattinga", og lese de tingene som betyr noe for dere?

Synes dere selv dere bidrar til diskusjonen med å si "Jeg gleder meg uansett også til å spille Miklagard ila høsten, banen er spennende med bra kvalitet." eller "Ser frem til å teste Miklagard i sommer!".

Jeg har ikke noe imot det, men særlig nytteverdi er det vel ikke? Grunnen er såre enkel. Det er et forum, og i et forum har man samtaler med mange personer og det er naturlig å putte inn tomprat innimellom. Dere må nok bare leve med det ;)

Alessandro

over 19 år siden

Alessandro

Du, fjott!

Aldri kritisert diskusjonene her inne jeg, selv om det kanskje snart er på sin plass å gjøre det.

Men må vel ærlig innrømme at jeg driter i hvordan seriøsiteten i forumet på denne siden er..

Gutter

over 19 år siden

Gutter

Det var bare et eksempel altså. Er så mange som har sutra for at noen snakker med hverandre. Var ikke kritikk til deg, men kritikk til de som sutrer.

Jenter

over 19 år siden

Jenter

Haha, den fikk du klem på Gutter!

Gutter

over 19 år siden

Gutter

Takk.

Jaha....

over 19 år siden

Jaha....

Godt mulig det finnes 997 normale medlemmer på Miklagard, men dem ser jeg ikke. Det eneste jeg ser derfra er en gjeng her på Scangolf med lave handicap som pjatter som småfjortiser. Dere utmerker dere negativt, og med risiko for å støte på dere på banen så frister det lite å spille golf i en barnehage... Jeg hopper over spill på Miklagard i år.

Hehehehehhehehehehee

over 19 år siden

Hehehehehhehehehehee

Jau dauer av latter :D Det er sikkert et kjempetap for medlemmene på Miklagard å ikke få spille med deg. Du er nok en opplevelse å spille med!

Hmmm

over 19 år siden

Hmmm

Slik er det. Endelig bevist en gang for alle: Miklagard, av og for småkonger

Albert Einstein

over 19 år siden

Albert Einstein

Ja, hvis dere dømmer og bedømmer Miklagard etter de som skriver tull og tøys her inne, så sier vel det mer om dere enn om medlemmene der oppe.

Tror ikke det er noen som gråter såre tårer for at du ikke spiller, så den trusselen kunne du sikkert spart deg.....

;O)

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Og hvis Jaha... - jamfør egen retorikk - er en typisk representant for voksenstanden så velger jeg å være barn en stund til.

Nye Gunnar Bull
fjortis og småkonge

Hemmelig Nick

over 19 år siden

Hemmelig Nick

jeg tipper Jaha liker seg best på Kongsberg, for der er alle så voksne.

Jaha rimer nesten på Jalla faktisk...... hmmm.... kongsberg..... Jalla....... Køllekalle?

Jaha

over 19 år siden

Jaha

Dette dreier seg ikke om å spille med meg, for jeg har ikke noen navn på ryggen som jeg skjemmer ut.
Og jeg liker meg ikke på Kongsberg heller, ingen utfordringer der.

Haha

over 19 år siden

Haha

Det var da et pent eksempel på å skyte seg selv i foten uten å kjenne noe som helst :)

Hepp

over 19 år siden

Hepp

Du er rett og slett for god for Kongsberg Kalle.

Jaha

over 19 år siden

Jaha

Jeg er ikke Kalle din dust

Hepp

over 19 år siden

Hepp

hehehe.. nei "ok" så er du ikke det.

Fjosok

over 19 år siden

Fjosok

Vær klar over at det sitter noen moderator som ser IP-adressen deres, så det kan hende det i noen tilfeller er litt for dumt å nekte på at man bruker dobbelt-nick. Bare nevner det :)

Yngve

over 19 år siden

Yngve

lol...... det er mye å krangle om i verden gitt......

til opplysning: Jeg er heller ikke Kalle......

Haha

over 19 år siden

Haha

Men du Jaha, hva skal vi Kalle deg da da?

Og siden du Kaller andre for duster, skjønte du egentlig at du innrømte at du skjemte deg ut istad?

Hva skal man Kalle slikt da?

Forslag

over 19 år siden

Forslag

Jeg tror vi kaller det JallaKalla. Noen for, noen imot?

Vedtatt.

Jalla

over 19 år siden

Jalla

Hvorfor i hel.... skal dere dra meg borti dette ???
Blir visst bare flere og flere fjortisnull her.

Gøy

over 19 år siden

Gøy

Ja så sier vi ikke mer. Kanskje Jalla holder seg til ett nick i framtiden ;)

Bruker ikke

over 19 år siden

Bruker ikke

denne Tigerdusten også å være med på fjortisschattingen deres??? Hvor er han?

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Han har tydeligvis blitt overtatt av deg :-)

Nye Gunnar Bull

over 19 år siden

Nye Gunnar Bull

Hehe, den fikk jeg klem på...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her