Snoop
Heisan Ørjan!
Det lyser skeptisisme og forhåndsdømming av spørsmålene dine, men jeg skal bruke noen minutter på dem siden jeg er i godt humør etter nettopp å ha prøvd ut det nye jernsettet mitt.
- Hcp 15
- Det er vel 30 dagers fornøyd garanti tror jeg. Super fornøyd denne gang, fordi jeg visste hva jeg skulle ha.(klok av erfaring/belesning/måling/prøving)
- Har prøvd tilsvarende oppsatte køller fra Ping, og vet da at når spillbarheten på køllehodet er noenlunde likt og jeg velger skaft som er anerkjent og gjennomprøvd av andre (og som i tillegg blir spined/pured), og et grep jeg vet er bra i den tykkelsen jeg vil ha, så kan jeg vanskelig gå feil
- Har ingen problemer med nevnte merker annet enn at de er svindyre hvis de overhodet kan leveres med mine specs. I hvert fall hvis de er smidde køller som de jeg har bestilt. (da kommer nok spørsmålet om hvorfor jeg skal ha smidde køller, og det har det enkle svar at kun smidde køller kan bøyes til mine specs.). Det er vel kun Ping som kan gi tilsvarende specs på enkelt vis, men da må jeg kjøpe brukt fra ebay for å få tilsvarende pris.
- Ja jeg spiller bedre med disse køllene enn de jeg hadde før, og dette skyldes primært rett lie vinkel og lettere/bedre skaft. Tror nok du er langt på vidda hvis du tror vennen mine blir misunnelige av at jeg spiller med et merke de ikke en gang har hørt om. Og når de samtidig er hellig overbevist om at det kun er de merkene du nevnte, pluss eventuelle andre merker som har logoene sine på capsen til Tiger og dem, som kan benyttes, så ser du vell selv hvor feil dine antagelser er. ;-)
For å runde av vil jeg bare si at du ikke må la deg forbause av folk som handler/tenker annerledes enn deg. Det blir som ved sparing av penger; noen setter alt i banken, noen satser på merkevarer som Skagenfond og andre satser på enkeltaksjer. Har den siste den rette bakgrunnsinfo vil han ha store muligheter for høyere avkastning enn de to andre, men han taper også tilsvarende hvis han bare kaster seg ut i det uten tanker.